iPhone 4 nog niet geactiveerd, jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone 4 nog niet geactiveerd, jailbreak?
Zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.
Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je zal hem eerst moeten activeren om te kijken welke firmware er op staat. Is dat 4.0.2 of 4.1 dan zal je moeten wachten.
|
|
|||
|
|||
Vraagje, ik wil een nieuwe iphone 4 (met 4.1) kopen hier in de VS bij mijn provider ATT, echter als ik straks naar Nederland terug verhuis zal ATT hem niet unlocken. Kan ik hem nu hier kopen en niet laten activeren en hem vervolgens tijdens mijn vakantie in Nederland met een t mobile sim kaart activeren en zo ja hangt ie dan aan T mobile en kan ik hem dan via hen laten unlocken?
Of is een iphone 4 hier uit de VS gewoon niet te unlocken en waardeloos in Nederland? Hoop dat iemand mij kan helpen, en ik heb echt gezocht dus als ik een topic heb gemist mijn excuus! Laatst gewijzigd door dreamy; 11-10-10 om 01:32. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dan zul je dus nog wel even moeten wachten! Citaat:
Ook als er 4.0.2 opstaat, moet je hem absoluut NIET met iTunes updaten naar 4.1, dit vervangt je baseband en dan vervalt je optie tot unlocken. Bovendien bevat de jailbreak tool van Limera1n (welke geschickt is voor 4.0/4.0.1/4.0.2 en 4.1 dus je kunt hem hoe dan ook Jailbreaken) ook hacktivatietool die je iPhone dus activeert Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-10-10 om 08:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan hem zonder problemen hier activeren me dan ook jailbreaken maar aangezien ik over een aantal maanden terug kom naar Nederland vroeg ik mij af of ik er verstandiger aan zou doen om hem ongeactiveerd mee naar Nederland te nemen en hem via bv T mobile sim kaart te activeren en dan (laten) unlocken of kan dit niet? Als dit niet kan is het de vraag.... Komt die unlock er opzeker aan? En deze iphone komt dus al met 4.1, krijg ik geen baseband problemen? |
|
|||
|
|||
Als je iPhone met 4.1 OTB (Out The Box) komt kun je hem niet unlocken. Je zult moeten wachten dan tot November op 4.2..
Ik las wel toevallig dat er een onverwachte wending was met de unlock voor de 4.1 baseband, dus misschien wat eerder. Het maakt opzich niet uit waar je hem activeert, als hij maar simlock vrij is |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! | r-aw | iPhone algemeen | 10 | 08-04-11 04:03 |
iPhone 4 niet geactiveerd? | mvveelen | iPhone algemeen | 3 | 23-01-11 21:18 |
iPhone: 3G, nog niet geactiveerd: Jailbreaken? | AjaxChamp | Jailbreak | 2 | 23-12-10 20:12 |
iPhone: iphone moet geactiveerd worden maar gaat niet via jailbreak programma's. | natenextdoor | Jailbreak | 18 | 02-01-10 22:19 |
|
|