//

iPhone 4 nog niet geactiveerd, jailbreak?

iPhone 4 nog niet geactiveerd, jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-09-10, 18:57
apekoek apekoek is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard iPhone 4 nog niet geactiveerd, jailbreak?

Zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 19:03
Joris123 Joris123 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apekoek Bekijk bericht
Zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
Je moet hem gelovelijk voor de meeste jailbreakes eerst activeren
  #3  
Oud 27-09-10, 19:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je zal hem eerst moeten activeren om te kijken welke firmware er op staat. Is dat 4.0.2 of 4.1 dan zal je moeten wachten.

Tip
Kan je dan ook je firmware-versie aanpassen? Een iPhone 4 en FW 1.1.4 komen niet echt overeen

  #4  
Oud 11-10-10, 00:29
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Vraagje, ik wil een nieuwe iphone 4 (met 4.1) kopen hier in de VS bij mijn provider ATT, echter als ik straks naar Nederland terug verhuis zal ATT hem niet unlocken. Kan ik hem nu hier kopen en niet laten activeren en hem vervolgens tijdens mijn vakantie in Nederland met een t mobile sim kaart activeren en zo ja hangt ie dan aan T mobile en kan ik hem dan via hen laten unlocken?
Of is een iphone 4 hier uit de VS gewoon niet te unlocken en waardeloos in Nederland?

Hoop dat iemand mij kan helpen, en ik heb echt gezocht dus als ik een topic heb gemist mijn excuus!

Laatst gewijzigd door dreamy; 11-10-10 om 00:32.
  #5  
Oud 11-10-10, 01:00
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dreamy Bekijk bericht
Vraagje, ik wil een nieuwe iphone 4 (met 4.1) kopen hier in de VS bij mijn provider ATT, echter als ik straks naar Nederland terug verhuis zal ATT hem niet unlocken. Kan ik hem nu hier kopen en niet laten activeren en hem vervolgens tijdens mijn vakantie in Nederland met een t mobile sim kaart activeren en zo ja hangt ie dan aan T mobile en kan ik hem dan via hen laten unlocken?
Of is een iphone 4 hier uit de VS gewoon niet te unlocken en waardeloos in Nederland?

Hoop dat iemand mij kan helpen, en ik heb echt gezocht dus als ik een topic heb gemist mijn excuus!
Als jij een iPhone 4 met 4.1 koopt bij AT&T met abbo/prepaid kun je deze in America activeren. Als straks voor de nieuwe baseband een unlock is ( die komt zodra 4.2 uitkomt in november ) kun jij hem via Cydia unlocken.

Maar dan zul je dus nog wel even moeten wachten!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apekoek Bekijk bericht
Zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
Waar heb je de iPhone vandaan? En wat voor Sim-kaart zit erin, als het goed is als je hem aan iTunes aansluit wordt hij geactiveerd.

Ook als er 4.0.2 opstaat, moet je hem absoluut NIET met iTunes updaten naar 4.1, dit vervangt je baseband en dan vervalt je optie tot unlocken.

Bovendien bevat de jailbreak tool van Limera1n (welke geschickt is voor 4.0/4.0.1/4.0.2 en 4.1 dus je kunt hem hoe dan ook Jailbreaken) ook hacktivatietool die je iPhone dus activeert

Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-10-10 om 07:04.
  #6  
Oud 11-10-10, 01:16
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LabTeov Bekijk bericht
Als jij een iPhone 4 met 4.1 koopt bij AT&T met abbo/prepaid kun je deze in America activeren. Als straks voor de nieuwe baseband een unlock is ( die komt zodra 4.2 uitkomt in november ) kun jij hem via Cydia unlocken.

Maar dan zul je dus nog wel even moeten wachten!
Dank voor de reactie.....

Ik kan hem zonder problemen hier activeren me dan ook jailbreaken maar aangezien ik over een aantal maanden terug kom naar Nederland vroeg ik mij af of ik er verstandiger aan zou doen om hem ongeactiveerd mee naar Nederland te nemen en hem via bv T mobile sim kaart te activeren en dan (laten) unlocken of kan dit niet?

Als dit niet kan is het de vraag.... Komt die unlock er opzeker aan? En deze iphone komt dus al met 4.1, krijg ik geen baseband problemen?
  #7  
Oud 13-10-10, 02:43
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Als je iPhone met 4.1 OTB (Out The Box) komt kun je hem niet unlocken. Je zult moeten wachten dan tot November op 4.2..
Ik las wel toevallig dat er een onverwachte wending was met de unlock voor de 4.1 baseband, dus misschien wat eerder.

Het maakt opzich niet uit waar je hem activeert, als hij maar simlock vrij is
  #8  
Oud 13-10-10, 23:14
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LabTeov Bekijk bericht
Als je iPhone met 4.1 OTB (Out The Box) komt kun je hem niet unlocken. Je zult moeten wachten dan tot November op 4.2..
Ik las wel toevallig dat er een onverwachte wending was met de unlock voor de 4.1 baseband, dus misschien wat eerder.

Het maakt opzich niet uit waar je hem activeert, als hij maar simlock vrij is
Dank voor je reactie, ik ben klant van ATT en mag nu upgraden maar dat laat ik dan maar even aan mij voorbij schieten daar ik 1e helft volgend jaar weer naar Nederland kom en dan wil ik niet het risico lopen dat apple alles zo gepatched heeft dat een unlock niet meer mogenlijk is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 03:03
iPhone 4 niet geactiveerd? mvveelen iPhone algemeen 3 23-01-11 20:18
iPhone: 3G, nog niet geactiveerd: Jailbreaken? AjaxChamp Jailbreak 2 23-12-10 19:12
iPhone: iphone moet geactiveerd worden maar gaat niet via jailbreak programma's. natenextdoor Jailbreak 18 02-01-10 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.