Iphone Herstellen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik (iphone4) wil mijn tel. herstellen met firmware 4.0.1. Als ik dat doe krijg ik een foutcode 3194. Shs is opgeslagen bij Cydia. Mijn vrouw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Herstellen.
Ik (iphone4) wil mijn tel. herstellen met firmware 4.0.1. Als ik dat doe krijg ik een foutcode 3194. Shs is opgeslagen bij Cydia. Mijn vrouw met 3gs heeft hetzelfde probleem, alleen wil ik updaten naar 4.0.1. wat doe ik verkeerd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt dus niet goed de handleiding gevolgd, problemen met SHSH blob. Denk dat je je hostfile niet goed hebt aangepast. Zie bovenstaande link. |
|
|||
|
|||
Heb helemaal onderaan die hostfile 74.208.105.171 gs.apple.com gezet, en opgeslagen. Volgens mij was dat de goede manier. Toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus zet hem als eerste regel in je host file Deze regel: 74.208.10.249 gs.apple.com Slim is om daarna het volgende te doen (Windows) 1. Start --> Run (of windows toest (tussen linker ctrl en alt) + R. 2. cmd 3. in cmd box: ipconfig /flushdns daarna downgraden. Vergeet na downgraden de regel niet uit je hosts file te halen. C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iphone herstellen | madrettor | Archief | 2 | 11-11-09 21:36 |
iPhone herstellen?! | HansWorst | Archief | 3 | 23-01-09 14:09 |
iPhone: iPhone herstellen? | Kluppergeest | Jailbreak | 1 | 14-01-09 20:32 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|