Greenpois0n Jailbreak ETA 10/10/10 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door johndoe73 Enige wat je nu al zou kunnen doen is je SHSH blobs opslaan met Tinyumbrella. Kan ook al zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan iemand mij uitleggen hoe je dat doet met mijn ipod touch 64gb Laatst gewijzigd door nicolainl; 08-10-10 om 14:20. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb FW 4.2 beta voor mn iPhone 4 en iPad op mn computer staan... Als ik die erop knal, kan ik ze dan met Greenpois0n jailbreaken?? Of is t echt alleen voor FW 4.1??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hoop van wel maarja we zullen zien |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat houdt dit juist in dan? mvg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
of is er nog iets wat ik moet doen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aangezien ik nog nooit een jailbreak heb gedaan en pas sinds kort een iphone 4 heb, kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met de jailbreak die zondag uitkomt, je download een software ofzo en dan? waar klik je op? wat moet je doen om te jailbreaken?? moet je met je iphone 4 naar een site toe gaan of moet je hem connecten met je computer??
kan iemand mij dit uitleggen aub. thanks |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor die uitleg zal je ook moeten wachten tot zondag. Niemand die hier nog iets over kan zeggen. |
|
||||
|
||||
Voor alle vragen over TinyUmbrella, even lezen!
|
|
|||
|
|||
ok maar ik neem aan dat ze het niet te moeilijk maken want er zijn tig mensen die hierop wachten en als het te moeilijk is lukt het alsnog niemand haha
|
|
|||
|
|||
Kan hiermee iPod touch 3G ook gejailbreakt worden?
|
|
|||
|
|||
Werkt deze wel op een 3GS met oude bootrom ? (Nooit eerder ge-JBd)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben erg benieuwd hoeveel mensen we maandag op het form krijgen die met een gesimlockt toestel zitten... Hoop dat iedereen zo slim is om nu zijn toestel niet te upgraden naar 4.1 en wachten op een instructie hoe te upgraden en simlock vrij te behouden.
Dus be aware.. Niet zo maar updaten naar 4.1 als je van een unlock afhankelijk bent!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan ik de iphone dus jailbreaken en is hij meteen simlock vrij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hij zal op quikpwn.com ook te downloaden zijn Gewoon om de gp dowdload op hun site te zette Misschien is het ook handig om de download op je eigen site te zetten zodat als de server overbelast is andere hem nog kunne downloaden Snappen Julie het nog? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|