Greenpois0n Jailbreak ETA 10/10/10 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer zal er de mogelijkheid zijn om de iphone 4 met 4.1 te unlocken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wanneer zal er de mogelijkheid zijn om de iphone 4 met 4.1 te unlocken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
maandag pas wy wy wy ??
ma hoe zal deze jailbreak werken via safari of wat? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik me nou afvraag...
1) Welke is beter om te gebruiken voor een iPhone 4? 2) Wat als je eerst de een gebruikt, en dan de ander (omdat je niet tevreden bent over 1 van de twee) - kan er dan iets met de hardware fout gaan? 3) Heb ik een unlock nodig? Ik heb een vodafone abbo icm een iphone 4, ik hoor iedereen steeds of er een unlock available is? Waarvoor is dit nodig? Laatst gewijzigd door Possimpible; 09-10-10 om 14:28. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, ik heb een iphone 4 en ik ben heel erg aan het twijfelen om hem te jailbreaken. Wat zijn de voor en na delen ervan? Kan je hem er gewoon weer af gooien zonder dat bestanden er door beschadigen?
Moet even overgehaald worden! haha. hoor graag julie ervaringen (goeie en slechte!) Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Het voordeel van een JB is dat je functionaliteit kan toevoegen die standaard niet aanwezig is in alle iPhones zoals: SIM unlock, tethering, iBlacklist, enz...
Het nadeel is dat je van obscure webpaginas "gratis" gekraakze apps kan installeren die eventueel met je gegevens aan de haal gaan. Veel iPhone gebruikers gaan uit hun dak als zij het woord "gratis" lezen maar vergeten dan de gevaren. Trouwens, niet alle apps in de Cydia repos zijn gratis, sommige zijn zelfs zeer prijzig. |
|
||||
|
||||
IK KAN NIET WACHTEN!!!! EINDELIJK!!!
bijna een maand met me iphone 4 op 4.0.2 -.- SUPER VEEL RESPECT VOOR Chronic dev team en P0sixninja |
|
||||
|
||||
Hoe zal die jailbreak voor ipod touch 3g [IOS 4.1] Werken ?
En waarom komt die pas maandag uit? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bovendien zijn er dan ook weer repo's in Cydia toe te voegen om de Cydia apps die geld kosten voor niets te downloaden, maar dat zal niet als verrassing komen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
sorry moest er ff uit maar voor de beginnende jbers, geen zorgen je leert het vanzelf GRT, Rutte |
|
|||
|
|||
Jailbreak kan de accuduur wel verkorten, en het is soms een hoop gedoe met een update, maar verder is een jailbreak wel ideaal..
waar ik het vooral voor doe is BiteSMS, SBSettings en Lockinfo, Bitesms om even snel tusssendoor een smsje te kunnen sturen zonder je sms app te hoeven openen en nog heel veel meer handige optie's.. SBSettings is handig alsj e even snel je helderheid wilt aanpassen v an je scherm, even snel Wi-Fi of 3G aan of uitzetten.. met een beweging kom je bij alle 'toggles' om b.v. Wi-Fi of 3g aan of uit te zetten.. Lockinfo is fijn om op je beginscherm alle informatie die je nodig hebt te zien? heb ik vandaag afspraken? welke smsjes heb ik allemaal? welke dag is het de 22e oktober. enz. het word allemaal duidelijk vanaf je lockscreen.. Benieuwd naar de ontwikkelingen van Limera1n en Greenpois0n de komende dag... Laatst gewijzigd door trevisnl; 09-10-10 om 20:17. |
|
|||
|
|||
Maar is de geohot jailbreak voor ipod touch 3g nou eigenlijk untethered of niet?
|
|
||||
|
||||
untethered
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uit de tweets van het Dev Team blijkt dat zij nadenken om dit soort van diefstal in de toekomst te voorkomen met hun hun JB's. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-10-10 om 22:36. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Nee, er kan niets fout gaan. 3) Als je je iPhone 4 bij vodafone hebt gekocht dan heb je geen unlock nodig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En batterij die omlaag gaat komt door apps die je gebruikt uit cydia, niet de jailbreak zelf. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Thx dan weet ik dat maar heb die dag les tot half 5
|
|
|||
|
|||
Denk dat ik nu toch maar eerst naar ervaringen ga luisteren voor ik zelf ga beginnen
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk komtie nog niet
|
|
||||
|
||||
ben gelimera1nd
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|