ipod touch 64 gb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal ik heb pas een ipod touch 64 gb nieuw gekocht en er zit geen camera op verder ben ik met ipod een leek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 64 gb
hoi allemaal ik heb pas een ipod touch 64 gb nieuw gekocht en er zit geen camera op verder ben ik met ipod een leek
ik wil hem jailbreaken zodat ik games en programma`s erop kan die ik wel een zie op internet ik heb bij instellingen dit wel zien staan versie 4.1 (8B117) model MC011NF maar ik lees iedere keer hier 2G 3G 4G waar kan ik dat vinden of zien op mijn ipod ??? want ik nem aan dat het belangrijk is welke ik heb ivm met jailbreaken ?? Laatst gewijzigd door nicolainl; 09-10-10 om 20:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
64 GB is de 3de generatie ipod, dat kan je niet zien overgens, alleen de 8gb ipod touch is de 2de generatie ipod.
Je hebt een MC model en 4.1 dus het zal nog even wachten worden tot morgen of maandag dan word er een nieuwe jailbreak gelanceert Ik zit namelijk met het zelfde probleem |
|
|||
|
|||
okee bedankt voor je antwoord dan wacht ik wel rustig af
is het verstandig om iPod3,1_4.1_8B117_Restore vast te downloaden Laatst gewijzigd door nicolainl; 09-10-10 om 21:51. |
|
|||
|
|||
Als je iPod al op iOS 4.1 zit is dat niet nodig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
|
|