iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74486-jailbreak-voor-alle-3e-4e-gen-idevices-ios4-0-4-1-limera1n-verzameltopic.html)

Fool 10-10-10 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rox1908 (Bericht 581209)
Ik heb de firmware 5.14.02, ik begrijp uit jouw youtubevideo dat ik dus nog niet kan jailbreaken? OS4.1 (8B117) heb ik erop

Mijn iphone3GS is simlockvrij gemaakt door de provider, maakt dat jailbreaken makkelijker? Ik ben nogal een n00b, heb de iphone net 2 weken

Je iphone kan je jailbreak met limera1n

rox1908 10-10-10 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fool (Bericht 581215)
Je iphone kan je jailbreak met limera1n

jeeeeuhj, is dat goed te doen zelf? Of kan ik m morgen beter ff door een ervaringsiemand laten doen. Ik zie nu zoveel langskomen dat ik niet meer weet waar ik nou een goede walktrough kan vinden :O

ik heb trouwens windows vista

kelly89 10-10-10 14:13

hey mensen ik heb ff een vraagje.

ik heb sinds een week een ipad, (met 3.2.2 erop dus) en ik wil hem graag jailbreaken, maar hou je gewoon je gekochte apps of zijn die straks weg? En als jailbreaken niet lukt, wat gebeurd er dan? zitten er risico's aan? En wat als je moet resetten ben je dan ook je (gekochte) apps kwijt enzo?

sorry maar ik ben een beetje een noob met dat soort dingen, heb nog nooit iets gejailbreaked enzo.

Deacon 10-10-10 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelly89 (Bericht 581227)
hey mensen ik heb ff een vraagje.

ik heb sinds een week een ipad, (met 3.2.2 erop dus) en ik wil hem graag jailbreaken, maar hou je gewoon je gekochte apps of zijn die straks weg? En als jailbreaken niet lukt, wat gebeurd er dan? zitten er risico's aan? En wat als je moet resetten ben je dan ook je (gekochte) apps kwijt enzo?

sorry maar ik ben een beetje een noob met dat soort dingen, heb nog nooit iets gejailbreaked enzo.

_ALS_ er iets mis gaat kan je hem terug zetten naar basic instellingen en je kan dan de betaalde apps weer TERUG zetten op je ipad. Een maal gekocht is altijd gekocht, dus die raak je niet kwijt ;)

kizza 10-10-10 14:17

iphone4 start niet na limera1n
 
Zojuist limera1n geinstalleerd, ik had geen data verbinding, dus ik had via de iphone reset all settings gedaan.

Na een herstart blijft hij hangen op het appel logo.

Geprobeerd om in recovery mode een restore te doen met tinyumbrella, maar krijg error 3002.

De iphone heeft 4.1 met oude baseband.

Iemand tips?

startel 10-10-10 14:22

ik heb met succes de iphone 4 gejailbreakt maar als ik limera1n wil opstarten op cydia te installeren sluit die hem naar een paar sec weer af

hoe kan ik dit verhelpen

Marcel94 10-10-10 14:22

Ik heb een ipod touch 3g maar de jailbreak werkt bij mij niet iemand een idee hoe dat komt?

startel 10-10-10 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rox1908 (Bericht 581242)
ok ik heb dat progje gedaan en hij zegt done, maar ik zie geen cydia dingetje, moet ik dat er ook nog opzetten? :confused:

als het goed is zie je een white box of een limera1n logo klik daarop en dan installeren vanaf daar ;)

jesax 10-10-10 14:29

4.0.2 met simlock???
 
ik zie het bos door de bomen niet meer...ik heb een iphone 4 4.0.2 (geen vorig sh blobs) met modem 01.59.00 met simlock
kan er me iemand duidelijk zeggen wat te doen???
moet ik eerst 4.1 er op zetten? zoja, moet dit via tinyumbrella om mijn baseband te behouden, of kan ik vanaf 4.0.2 de limera1n uitvoeren?
na de limerain, is mijn toestel dan te unlocken? zoja, met welke methode (unltrasnow??)

alvast bedankt op voorhand voor een duidelijk antwoord...ik durf er anders niet aan te beginnen, want er staan zoveel tegenstrijdige berichten...

Yor1 10-10-10 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fool (Bericht 581251)
heel eenvoudig! als je weet waar je home en power knop zitten moet het lukken succes..!

Inderdaad, gewoon doen zoals Limera1n programma het zegt, dus op een gegeven moment wel de Power knop loslaten maar HOME knop nog ingedrukt houden tot het niet meer hoeft, alles gaat vanzelf gewoon instructies volgen van het programma, daarna Limera1n openen, Cydia installeren, als het de eerste keer niet lukt, gewoon nog een keer Cydia proberen te installeren, het werkte bij mij na de tweede keer.

rox1908 10-10-10 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door startel (Bericht 581250)
als het goed is zie je een white box of een limera1n logo klik daarop en dan installeren vanaf daar ;)


Nopes, nog maar een x doen dan!

Yor1 10-10-10 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rox1908 (Bericht 581252)
DUs ik moet de jailbreak nogmaals doen omdat ik nog geen cydia iccoontje heb?

Klopt, als je Limera1n al geïnstalleerd hebt, en je hebt Cydia al geïnstalleerd maar je ziet Cydia nog niet verschijnen als icoontje, probeer het dan nog een keer via het Limera1n icoontje. Het lukte bij mij ook niet de eerste keer, geen idee waarom.

Fool 10-10-10 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jesax (Bericht 581253)
ik zie het bos door de bomen niet meer...ik heb een iphone 4 4.0.2 (geen vorig sh blobs) met modem 01.59.00 met simlock
kan er me iemand duidelijk zeggen wat te doen???
moet ik eerst 4.1 er op zetten? zoja, moet dit via tinyumbrella om mijn baseband te behouden, of kan ik vanaf 4.0.2 de limera1n uitvoeren?
na de limerain, is mijn toestel dan te unlocken? zoja, met welke methode (unltrasnow??)

alvast bedankt op voorhand voor een duidelijk antwoord...ik durf er anders niet aan te beginnen, want er staan zoveel tegenstrijdige berichten...

je moet deze handleiding volgen: Handleiding: updaten naar iOS 4.1 op de iPhone 4 met behoud van je baseband (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl

dan jailbreaken met limera1n en daarna unlocken met ultrasn0w

startel 10-10-10 14:33

ik heb hem gejailbreakt blijf alleen een wit blokje houden als ik er opdruk dan sluit die hem naar een paar sec weer af (5 keer proberen) al 3 keer gejailbreakt met lime maar steeds hetzelfde

rox1908 10-10-10 14:35

2e keer gedaan en nu heb ik een wit blokje, dus installeer nu cydia, maar nu komt weer een domme vraag: als hij dat laadt dan moet ik ineens weer mn pincode geven en ik zie nergens het icoonetje van cysio verschijnen. Doe ik iets verkeerd?>

t is al gelukt, had itunes aanstaan en toen ik m loskoppelde lukte t wel

egoovy 10-10-10 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door breda076jer (Bericht 580917)
ik heb probleem hij blijft heel de tijd bij "waiting for device" kun iemand ff helpen please

Ipod touch 2 gen wordt nog niet ondersteund met beta 1 tm 4

Tuumke 10-10-10 14:46

Ik heb net ook gejailbreaked. Had gister al de 4.1 geupdate dmv TinyUmbrella met behoud van baseband. Mijn T-Mobile word namelijk pas 3 nov geactiveerd omdat ik nu nog met een Hi abbonnement zit. Heb dus mijn Hi simkaart bijgeknipt tot micro kaartje. Bellen gaat prima! Alleen met het internetten heb ik problemen

"mobiele datanetwerk kan niet geactiveerd worden" of iets in die geest.
Heb dit geprobeerd te oplossen dmv Probleem met mobiele datanetwerk oplossen - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar tot nu toe zonder succes

technoslet 10-10-10 14:51

Ik heb mijn iphone 4 momenteel gejb op 4.0.1 met jailbreakme.com
Ik heb een simlockvrije iphone uit belgie dus lock maakt voor mij niet uit dus bqseband upgrade is niet erg.
Moet ik eerst upgraden naar 4.1 en dan de jb mbv limerain uitvoeren?
Betekent het ook dat ik bijv mijn thema's, cydia apps (iconoclasm, lockclockhide etc) opnieuw moet installeren? (of gewoon apt backup gebruiken en die dan opnieuw downloaden uit cydia zodat ik ineens als mijn geinstalleerde apps terugheb?)
Thanx vast voor wat antwoorden.

SergioEdelman 10-10-10 14:55

Ik heb gewoon de iphone 4 met 4.1 erop staan.

Maar toen ik hem gisteren jailbreakte via limerain ofzoiets, toen deed die het dus niet meer. Iedergeval ik moest hem aan itunes aansluiten (dat logo kwam) wat moet je precies allemaal doen dan voor je hem gaat jailbreaken met limerain?

graudon60 10-10-10 14:58

ipad 3.2.2
 
ik heb een ipad 3.2.2 heb het geprobeerd te jailbreaken maar hij laat die druppel zien en laat hem dan laden.
Maar als ik hem opstart is er geen limera1n.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.