iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74486-jailbreak-voor-alle-3e-4e-gen-idevices-ios4-0-4-1-limera1n-verzameltopic.html)

maarten1001 10-10-10 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sandratb (Bericht 581390)
Heb een aantal pogingen gedaan op mijn IPAD 3.22 maar hij blijft hangen en kom er niet doorheen.
Steeds de regel power en home indrukken dan weer powerknop!
Hebben meer daar last van?

dan weer powerknop LOS laten he !

sandratb 10-10-10 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maarten1001 (Bericht 581431)
dan weer powerknop LOS laten he !

Heb je ook een serieuze tip :confused:

conimus 10-10-10 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zhane (Bericht 581414)
Nog een paar keer proberen?
Andere USB Poort?
Nieuwe iTunes installeren?


Laatste iTunes geinstalleerd. (10.0.1.22)
Andere usb poorten geprobeert. Wanneer de iPad in DFU mode gaat en je de power knop moet loslaten dan komt iTunes ineens op de proppen en begint deze te zeuren dat er een ipad in recoverymode is aangetroffen etc.

maarten1001 10-10-10 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sandratb (Bericht 581435)
Heb je ook een serieuze tip :confused:

Als ik jou post lees lijkt het of je niet goed leest wat er in het scherm staat.

Q/ Steeds de regel power en home indrukken dan weer powerknop!

volgens mij moet je power en home indrukken en ingedrukt houden
en dan alleen de powerknop los laten en later pas de home los laten.

duidelijker ?

Niejo 10-10-10 16:39

Op zowel iPhone 3GS (4.1, nieuwe bootrom) als ook iPad (3.2.2) via Windows XP Limera1n geprobeerd. Beide nul op rekest.

Kan dit liggen aan het feit dat ik met iTunes synchroniseer op m'n mac. En dus zal moeten wachten totdat er een mac versie is?

maarten1001 10-10-10 16:43

Helaas wat ik ook doe met mijn ipod 4g 4.1 limera zegt succesvol maar krijg geen cydia erbij :( iemand nog tips ?

maarten1001 10-10-10 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niejo (Bericht 581438)
Op zowel iPhone 3GS (4.1, nieuwe bootrom) als ook iPad (3.2.2) via Windows XP Limera1n geprobeerd. Beide nul op rekest.

Kan dit liggen aan het feit dat ik met iTunes synchroniseer op m'n mac. En dus zal moeten wachten totdat er een mac versie is?

Op de windows bak wel itunes geinstaleerd ?

technoslet 10-10-10 16:44

Leuk zo'n jailbreak.
Alleen ik wilde eerst updaten naar FW4.1 maar ik blijf foutcode 1004 krijgen. Hij staat nu in herstelmodus. Iemand een idee hoe ik hem wel hersteld krijg?

marcjuhh 10-10-10 16:47

jailbreak Limera1n
 
Ik heb nu al 10x geprobeert om mijn iphone 3gs nieuwe bootrom
te jailbreaken met limera1n.
heb ook mijn iphone hersteld in andere usb poort gedaan.
maar niets helpt.
hij gaat in DFU mode en dan zegt hij dat ie gejailbreakt is maar dan krijg ik i.p.v het lime drupeltje gewoon het Apple logo en start hij gewoon op.
Wie o wie heeft dit ook en mischien ook een oplossing hiervoor

alvast bedankt

Marc

Niejo 10-10-10 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maarten1001 (Bericht 581442)
Op de windows bak wel itunes geinstaleerd ?

Dat klopt, ben nu aan iTunes aan het updaten!

Admiraal 10-10-10 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcjuhh (Bericht 581445)
Ik heb nu al 10x geprobeert om mijn iphone 3gs nieuwe bootrom
te jailbreaken met limera1n.
heb ook mijn iphone hersteld in andere usb poort gedaan.
maar niets helpt.
hij gaat in DFU mode en dan zegt hij dat ie gejailbreakt is maar dan krijg ik i.p.v het lime drupeltje gewoon het Apple logo en start hij gewoon op.
Wie o wie heeft dit ook en mischien ook een oplossing hiervoor

alvast bedankt

Marc

Dat kreeg ik ook de eerste keer, dan laat je waarschijnlijk te vroeg de home knop los. Zodra je 'dfu mode' ziet staan in limera1n dan de homeknop loslaten. Je ziet dan ipv het apple logo de druppel verschijnen.

conimus 10-10-10 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 581452)
Dat kreeg ik ook de eerste keer, dan laat je waarschijnlijk te vroeg de home knop los. Zodra je 'dfu mode' ziet staan in limera1n dan de homeknop loslaten. Je ziet dan ipv het apple logo de druppel verschijnen.

Ook nu weer het Apple icoontje en geen druppel...

parlipip 10-10-10 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 581444)
Leuk zo'n jailbreak.
Alleen ik wilde eerst updaten naar FW4.1 maar ik blijf foutcode 1004 krijgen. Hij staat nu in herstelmodus. Iemand een idee hoe ik hem wel hersteld krijg?


Stap 6 ongedaan maken. (indien hij uit het fabriek unlocked is)
Voor Windows: iClarified - iPhone - How to Downgrade Your iPhone 3GS Using a Cydia Saved SHSH [Windows]
Voor Mac: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=7556

Zoniet met TinyUmbrella "Kick Device Out of Recovery" ;-)

marcjuhh 10-10-10 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conimus (Bericht 581454)
Ook nu weer het Apple icoontje en geen druppel...


bij het zelfde ook gewoon weer het apple icoontje zodra hij in dfu modus gaat is het net alsof de tel uitgaat totaal zwart beeld dus en dan ineens het apple logo!!
vreemde zaak

iLionel 10-10-10 16:59

Nou de JB werkt, maar daardoor meer dan de helft van mijn apps niet meer!

Admiraal 10-10-10 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcjuhh (Bericht 581457)
bij het zelfde ook gewoon weer het apple icoontje zodra hij in dfu modus gaat is het net alsof de tel uitgaat totaal zwart beeld dus en dan ineens het apple logo!!
vreemde zaak

Gewoon opnieuw proberen en in dfu mode heb je inderdaad zwart beeld....

iScorpio 10-10-10 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iLionel (Bericht 581458)
Nou de JB werkt, maar daardoor meer dan de helft van mijn apps niet meer!

Neem aan dat je het hier over legale iTunes hebt. Misschien deze eens opnieuw installeren.

parlipip 10-10-10 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomth (Bericht 581386)
Ik lees op een aantal plekken, dat Limera1n je ipod/ipad/iphone zo kan verpesten, dat je hem ook niet meer kunt herstellen, is dit een reeël gevaar, of gewoon gelul?

Niemand ervaringen zoals onderstaande?
Limera1n jailbreaks the iPhone and iPod touch running iOS 4.1, angers dev community and neuters one of our phones (video) -- Engadget

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door www.engadget.com
we personally got it working quickly on a pair of iPhones with iOS 4.1... but one of the two was missing icons upon restart and didn't regain App Store, Maps, Game Center and Calendar even after a restore. Be careful, now!


T1m 10-10-10 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcjuhh (Bericht 581457)
bij het zelfde ook gewoon weer het apple icoontje zodra hij in dfu modus gaat is het net alsof de tel uitgaat totaal zwart beeld dus en dan ineens het apple logo!!
vreemde zaak

Kijk je erna wel goed op je iphone? Ik kreeg het groene logo ook niet maar had daarna wel de app Limera1n erop staan.. Van daaruit kun je pas cydia installeren he...

Veel mensen hier verwachten meteen cydia te zien, dit is niet zo.

geuzzz 10-10-10 17:14

De jailbreak ging prima op mijn IPhone 4 (4.1), maar vervolgens loopt mijn accu wel verschrikkelijk snel leeg. Een beetje sneller kan ik wel mee leven, maar dit is wel een beetje te gek.

Ik heb enkel SBSetings, winterboard en het typophone lockscreen geïnstalleerd.

Hebben meer mensen hier last van?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.