iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: limera1n en ultrasn0w -> geen mobiel datanetwerk, wel bellen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74509-limera1n-ultrasn0w-geen-mobiel-datanetwerk-bellen.html)

roy2456 22-10-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foddermocker (Bericht 582547)
Dit lijkt te werken! Ik post nu vanaf de iPhone zonder Wi-Fi verbinding. Toen ik eenmaal supreme preferences had gevonden (was niet makkelijk). Geïnstalleerd en naar applications gegaan. Dan phone en dan edit cellular data aangezet. Vervolgens naar instellingen-netwerk stond de keuze er tussen. Ingevuld volgens KPN site. Toen kreeg ik verbinding. Viel een aantal keer weg, maar nu lijkt is stabiel. Ik kijk het even aan en report nog wel ff terug.

Maar tot nog toe: super bedankt. Dit lijkt de oplossing!!

hoe heb je 't gevonden dan?

jemmie 22-10-10 21:57

Op deze site staat beschreven hoe je hem kan vinden:

Iphone 4 MMS and Facetime .. T-Mobile help (MMS FIXED) [Archive] - Mac Forums

roy2456 22-10-10 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jemmie (Bericht 590174)
Op deze site staat beschreven hoe je hem kan vinden:

Iphone 4 MMS and Facetime .. T-Mobile help (MMS FIXED) [Archive] - Mac Forums

Dankjewel ik heb het geinstalleerd en het lijkt te werken :)

jemmie 22-10-10 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jemmie (Bericht 590174)
Op deze site staat beschreven hoe je hem kan vinden:

Iphone 4 MMS and Facetime .. T-Mobile help (MMS FIXED) [Archive] - Mac Forums

.....

GICH :)

Ikaatje79 24-10-10 20:39

Ik snap er geen snars van. Heb een Iphone 4 met firmware 02.10.04 versie 4.1. Mijn huidige kpn simkaart verknipt tot microsimkaart en in de Iphone gedaan. Maar hij doet verder helemaal niks. Geen mobiele datanetwerk geen 3G netwerk. Dus met al kan er nog steeds niks mee. Heb overigens wel geprobeert te jb maar weet niet eens of dit eigenlik wel gelukt is.
Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem.

Gr. Ikaatje

FrankE 24-10-10 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ikaatje79 (Bericht 590799)
Ik snap er geen snars van. Heb een Iphone 4 met firmware 02.10.04 versie 4.1. Mijn huidige kpn simkaart verknipt tot microsimkaart en in de Iphone gedaan. Maar hij doet verder helemaal niks. Geen mobiele datanetwerk geen 3G netwerk. Dus met al kan er nog steeds niks mee. Heb overigens wel geprobeert te jb maar weet niet eens of dit eigenlik wel gelukt is.
Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem.

Gr. Ikaatje

Is je iPhone 4 origineel simlock vrij? Of heeft hij een t-mobile lock? In dat laatste geval 'your screwed' want modem firmware 02.10.04 is niet te unlocken op het moment! En JB'en stelt tegenwoordig niet veel meer voor. Kunt Pwnagetool van iPhone Dev team gebruiken of greenpois0n - Mmmm...pois0n van chronic dev team bezoeken.....wat je maar wil. Is in beide gevallen doodsimpel.

Ikaatje79 24-10-10 21:14

[QUOTE=FrankE;590806]Is je iPhone 4 origineel simlock vrij? Of heeft hij een t-mobile lock? In dat laatste geval 'your screwed' want modem firmware 02.10.04 is niet te unlocken op het moment! En JB'en stelt tegenwoordig niet veel meer voor. Kunt Pwnagetool van iPhone Dev team gebruiken of greenpois0n - Mmmm...pois0n van chronic dev team bezoeken.....wat je maar wil. Is in beide gevallen doodsimpel.

Ik heb gekocht met een t-mobile abo. Dus dan is ie waarschijnlijk met een t-mobile lock. Volgens mij lees ik wel berichten dat ie met mijn firmware wel te unlocken is. Maar goed ik heb er dus totaal geen verstand van. Maar kan ik hem dan met het laatste wat je schrijft wel unlocken?? Het is mijn eerste iphone en heb hier nog nooit mee te maken gehad. Het is al heel wat dat ik tot hier bent gekomen.....

FrankE 24-10-10 21:23

[QUOTE=Ikaatje79;590817]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FrankE (Bericht 590806)
Is je iPhone 4 origineel simlock vrij? Of heeft hij een t-mobile lock? In dat laatste geval 'your screwed' want modem firmware 02.10.04 is niet te unlocken op het moment! En JB'en stelt tegenwoordig niet veel meer voor. Kunt Pwnagetool van iPhone Dev team gebruiken of greenpois0n - Mmmm...pois0n van chronic dev team bezoeken.....wat je maar wil. Is in beide gevallen doodsimpel.

Ik heb gekocht met een t-mobile abo. Dus dan is ie waarschijnlijk met een t-mobile lock. Volgens mij lees ik wel berichten dat ie met mijn firmware wel te unlocken is. Maar goed ik heb er dus totaal geen verstand van. Maar kan ik hem dan met het laatste wat je schrijft wel unlocken?? Het is mijn eerste iphone en heb hier nog nooit mee te maken gehad. Het is al heel wat dat ik tot hier bent gekomen.....

Kunt hem met firmware 4.1 inderdaad wel jailbreaken. Maar modern firmware 02.10.04 kun je niet unlocken. Als het ware simlockvrij maken. Dus je kunt jouw modem firmware alleen met een originele t-mobile sim gebruiken. Niet met een simkaart van een andere provider.
Vooralsnog kan limera1n (en dus Greenpoison en pwngtool) alleen jailbreaken en niets unlocken!

Ikaatje79 24-10-10 21:28

Ik begrijp het. Dat is dus flink balen maar hopen dat daar snel een unlock op kom. Op de 02.10.04!!!!

Bedankt voor reactie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.