wanneer komt er een jailbreak voor ipod touch mc model?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal. ik wacht al een paar dagen voor de jailbreak. maar mijn geduld raakt op ik heb al alles geprobeerd. maar wanneer komt er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo allemaal.
ik wacht al een paar dagen voor de jailbreak. maar mijn geduld raakt op ik heb al alles geprobeerd. maar wanneer komt er een nieuwe jailbreak voor ipod touch mc model 4.1? niemand reageert op mijn topic Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-10-10 om 21:35. Reden: geduld is een schone zaak... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Omdat de iPod Touch 3G gewoon te jailbreaken is met Limera1n.
Edit: Of valt de 8GB variant van de iTouch 3G onder de 2G noemer? In dat geval is er inderdaad voorlopig geen jailbreak mogelijk. |
|
|||
|
|||
ik kwam er toen ook achter dat het een 8gb een mc model van de 2de generatie was
maar weet jij wanneer er een jailbreak komt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar zou het ook niet gewoon werken met Redsn0w? Edit: Heb de reacties daar zitten lezen; blijkbaar niet... dan weet ik niet wanneer je kan jailbreaken, heb nergens vernomen dat eraan wordt gewerkt in ieder geval. Laatst gewijzigd door Roald; 12-10-10 om 16:04. |
|
|||
|
|||
ik heb het niet opgeslagen en heb niks met dat gedaan.
alleen boven cydia stond shsh: 4.0, 4.0.2. en redsnow is uitgezonderd mc model. |
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f14/i...nder-shsh.html
Doe dit en je hebt hem terug naar 4.0 en dan kan je hem jailbreaken met jailbreakme.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie weet wanneer er een untethered jailbreak voor 4.2.1 komt? | wallie12 | Archief | 4 | 07-12-10 00:27 |
iPod touch: Jailbreak iPod Touch 2G MC-Model. 4.1 | jeroen347 | Jailbreak | 2 | 12-10-10 21:10 |
iPod touch: Jailbreak iPod touch 2G MB model | dododedodonl | Jailbreak | 2 | 27-09-10 00:40 |
iPod Touch 3G 3.1.3 MC MODEL Jailbreak? | thatouchkid | Archief | 1 | 21-03-10 00:22 |
wanneer komt de ipod touch microfoon uit | lennart91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-01-08 21:30 |
|
|