Greenp0ison jailbreak + ultrasnow = geen facetime optie? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb besloten om toch greenp0isen te gebruiken ipv lime. Nu werkt alles stuk beter en dat had ik ook verwacht MAAR... ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Greenp0ison jailbreak + ultrasnow = geen facetime optie?
Hallo,
Ik heb besloten om toch greenp0isen te gebruiken ipv lime. Nu werkt alles stuk beter en dat had ik ook verwacht MAAR... ik zie ineens dat ik geen optie heb voor facetime kan dat hele ding is weg (kan niet uit of aanzetten bv.) hebben meer mensen dat en wie weet hoe het op te lossen? Iphone 4 16gb AT&T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem, FT knop zit er wel om aan of uit te schakelen, maar blijft voor eeuwig op activatie staan, ook mobiel data netwerk, werkt dus niet, ook niet na het invoeren van de apn settings via de unlockit website.
|
|
|||
|
|||
heb je met greenpoison gedaan of met lime ?
want met lime deed het vanmiddag na 1 dag dus wel ineens ... mja heb beter gevoel bij greenpoison alleen nu dit hahahah |
|
|||
|
|||
i
is er een handleiding voor jailbreaken met greenpoison wie kan helpeni
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke ik ben terug naar limerain gegaan .... daar heb ik weer facetime!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Greenp0ison jailbreak ipt 2gen mc & mb | jordywos | Jailbreak | 13 | 23-10-10 15:58 |
Help!! Geen netwerk na ultrasnOw | brandsdirk | Archief | 1 | 12-12-09 15:10 |
iPhone 3GS: ultrasnow unlock: 3g issues | wel of geen SIM pincode ? | guyvertje | Unlock | 2 | 25-09-09 17:05 |
geen optie default calendar | frangipaneman | iTunes | 0 | 04-05-09 15:08 |
|
|