geen optie default calendar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had graag de default calendar op mijn iphone gewijzigd. Ik zoek al ruime tijd op internet en telkens kom ik volgende oplossing tegen: instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen optie default calendar
Ik had graag de default calendar op mijn iphone gewijzigd. Ik zoek al ruime tijd op internet en telkens kom ik volgende oplossing tegen:
instellingen -> mail, contacten, agenda -> en dan zouden er onderaan 4opties moeten staan... Wel bij mij staan er onderaan maar 2 opties: melding uitnodigingen en tijdzone. De optie 'default calendar' staat er niet Iemand een idee? Ik sync met mijn macbook. In mijn calender zitten 10verschillende agenda's. 1 Standaarkalender en 9kalenders die ik via colaboration syncmet mijn google kalenders. Aangezien mijn defaultcalender de standaard iphone calender is wordt deze dus nooit gesynct met mijn google kalenders. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: DFU als uitzetten geen optie is. | Nathan96 | Jailbreak | 3 | 24-12-10 00:04 |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
Geen optie 'none' bij registratie store | Frederikvdb | Archief | 1 | 23-01-10 16:24 |
[1.0] FW3.01: met geen mogelijkheid tethering optie | Borrie | iPhone algemeen | 2 | 02-09-09 11:48 |
|
|