Greenp0ison jailbreak ipt 2gen mc & mb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag is de jailbreak van Greenp0ison beschikbaar gesteld voor ipod touch gebruikers met een MC/MB model (untethered) greenpois0n - Mmmm...pois0n Windows & mac download. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Greenp0ison jailbreak ipt 2gen mc & mb
Vandaag is de jailbreak van Greenp0ison beschikbaar gesteld voor ipod touch gebruikers met een MC/MB model (untethered)
greenpois0n - Mmmm...pois0n Windows & mac download. Is het mensen al gelukt? ik probeer het pas als iemand goed nieuws heeft! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het gelukt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vlekkenloos
cydia wekt goed en tot nu toe geen problemen ik heb het op 3 ipod touch geprobeerd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoi
ik heb alleen 2e gen mb en mc de ipod is niet langzamer en ik heb alle apps behouden. je kan voor de zekerheid de apps in de itunes bibliotheek zetten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand controleren of het bij een 2G nu wel het sounddock werkt ? Als ik hem met de redsnow jailbreak in m'n sounddock doe, werkt hij niet en zonder jailbreak wel, alvast bedankt!
|
|
||||
|
||||
Alles werkt zoals op 4.0, cydia, themes, alles ;-)
|
|
|||
|
|||
ja werkt heerlijk inderdaad
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ot: Ben heel tevreden over de jailbreak. Alles ging vlekkeloos. Een aanrader! |
|
|||
|
|||
Ik zou me ipod graag willen jailbreaken, maar nu snap ik het nu niet helemaal in het begin als je de snappen gaat bolgen moet je ipod aan of uit zijn?
Groertjes |
|
||||
|
||||
Nou, je download greenpois0n,
greenpois0n - Mmmm...pois0n Let op dat je hebt gesynchroniseerd in Itunes voordat je gaat jailbreaken!!!(als het mis gaat heb je teminste alles nog). Dan open je greenpois0n, daar staat verder precies in hoe je het verder moet doen ;-) |
|
|||
|
|||
Ik moest voor iemand een ipt2g MB model jailbreaken, helaas lukt mij de jailbreak niet. Mn iPad en iPhone 3Gs zijn wel gewoon gejailbreakt en doen het perfect.
Het probleem ligt bij de DFU mode lijkt het, want 'zodra ik hem in DFU mode zet' pikt Greenpois0n, limera1n EN redsn0w hem niet op... Iemand tips? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak ipt 3g 4.2.1 | Koen Bosman | Jailbreak | 2 | 09-12-10 18:21 |
iPod touch: Jailbreak iPod Touch 2GEN MC MODEL 4.1 | jordywos | Jailbreak | 1 | 17-10-10 12:36 |
iPhone: Greenp0ison jailbreak + ultrasnow = geen facetime optie? | Melvin18 | Jailbreak | 5 | 12-10-10 22:00 |
iPod touch: IOS 4.0 jailbreak ipt touch? | jordywos | Jailbreak | 0 | 08-10-10 16:46 |
2gen iphone werkt niet meer na (poging tot) jailbrake & update | sjoerd44 | iPhone algemeen | 7 | 13-10-09 18:02 |
|
|