Backup terugzetten na greenpois0n lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4 met fw 4.1 succesvol gejailbreaked met greenpois0n. Ik heb netjes van tevoren mijn iphone aan itunes gehangen en alles gesynchroniseerd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup terugzetten na greenpois0n lukt niet
Ik heb mijn iphone 4 met fw 4.1 succesvol gejailbreaked met greenpois0n. Ik heb netjes van tevoren mijn iphone aan itunes gehangen en alles gesynchroniseerd. Nu wil ik de laatste backup terugzetten maar het lukt niet. Aan het eind van het terugzetten krijg ik de foutmelding dat de iphone reservekopie beschadigd of niet compatible is. Is dat gebruikelijk of heb ik iets fout gedaan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je geen andere recente reservekopie wellicht? Die herstellen is misschien de enige andere optie.
|
|
|||
|
|||
Als het error 1004 is moet je waarschijnlijk je hosts ff aanpassen
iClarified - iPhone - How to Downgrade Your iPhone 3GS Using a Cydia Saved SHSH [Windows] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. | eyes | iTunes | 1 | 29-07-13 20:41 |
Windows: Back-up terugzetten van 4.1 naar 4.3.1 lukt niet | sefsz | iTunes | 0 | 04-04-11 15:23 |
Kan backup niet terugzetten | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 3 | 28-12-10 17:14 |
iPhone: backup terugzetten | martijndk1983 | Jailbreak | 0 | 30-11-10 00:56 |
backup terugzetten maar niet ios4 installeren | Jennimal | iTunes | 0 | 23-07-10 09:44 |
|
|