Kan backup niet terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb m'n iPhone 3G net geupgrade naar 4.1, gejailbreaked en unlocked. Als ik mijn reservekopie wil terugzetten krijg ik dit te zien: "itunes kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan backup niet terugzetten
Ik heb m'n iPhone 3G net geupgrade naar 4.1, gejailbreaked en unlocked.
Als ik mijn reservekopie wil terugzetten krijg ik dit te zien: "itunes kan de iphone niet herstellen omdat er geen sessie met de iphone kan worden gestart" Gek genoeg als ik naar 4.0.1 herstel en het dan probeer, dan lukt het wel. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ok, ik heb het probleem opgelost. Ik zal de oplossing morgen wel posten gezien het niet zo simpel is.
|
|
|||
|
|||
En?
Hoe heb je het nou uiteindelijk gefixt??
|
|
|||
|
|||
uiteindelijk wel, maar ben weer vergeten hoe :')
en tegenwoordig is m'n telefoon official simlockvrij dus heb er geen behoefte aan gehad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. | eyes | iTunes | 1 | 29-07-13 20:41 |
iPhone: backup terugzetten | martijndk1983 | Jailbreak | 0 | 30-11-10 00:56 |
kan reservekopie niet terugzetten | Guest-20191103144301 | Archief | 1 | 13-11-10 18:37 |
iPhone: Backup terugzetten na greenpois0n lukt niet | michielvzz | Jailbreak | 2 | 12-10-10 23:25 |
backup terugzetten maar niet ios4 installeren | Jennimal | iTunes | 0 | 23-07-10 09:44 |
|
|