ultrasnow unlock: 3g issues | wel of geen SIM pincode ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb een korte vraag die ik niet heb kunnen vinden in de vele topics. Ik heb een: - 3GS 32gb, - Nederland T-mobile - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ultrasnow unlock: 3g issues | wel of geen SIM pincode ?
Hallo, heb een korte vraag die ik niet heb kunnen vinden in de vele topics.
Ik heb een: - 3GS 32gb, - Nederland T-mobile - fw 3.0.1. - Jailbreak via redsnow Ik wil nu unlocken met ultrasnow, wat moet lukken. Ik lees echter geregeld verhalen van mensen dat na de unlock: punt 1 - 3G ontvangst slecht is. punt 2 - -er geen PIN-code meer op de sim mag zitten Daarnaast lees ik op iClarified tutorial dat bij het installeren van ultrasnow, voor T-mobile gebruikers, eerst 3G uitgezet moet worden. punt 3 - -moet ik 3g uitzetten voor het unlocken? Zijn er mensen die bovenstaande punten kunnen bevestigen/ontkrachten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Punt 2: dit is in latere versies van ultrasn0w verholpen, maar advies blijft, haal je pincode van je sim eraf voordat je unlockt. Laatste punt: dat hele 3g uitzetten geldt alleen voor US. Je kunt dus gerust jailbreaken en unlocken! Succes!
|
|||
|
|||
OK, bedankt alvast!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: unlock ultrasnow werkt niet | proosje | Unlock | 3 | 07-10-10 11:02 |
iPhone 4: Wel of geen issues? | AeronNL | Koopinformatie Nederland | 7 | 29-06-10 19:05 |
Nieuwe iPhone, SIM-kaart met pincode | marckohlbrugge | Archief | 3 | 08-12-09 13:17 |
iPhone 3G: 3.0 Unlock Raar No Service wel na officiele sim. | joopieking | Unlock | 1 | 30-06-09 02:43 |
nieuwe sim, pincode uitzetten | obionenairobi | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-05-09 15:17 |
|
|