Geen ontvangst na jailbreak & unlock. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit is mn 9e iphone 3g die ik doe unlocken. Eerst allemaal kennisen en nu mn eige en dan krijg ik dit: Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen ontvangst na jailbreak & unlock.
Hallo,
Dit is mn 9e iphone 3g die ik doe unlocken. Eerst allemaal kennisen en nu mn eige en dan krijg ik dit: Ik heb eerst via DFU mode een herstel gedaan emt het firmware dat in de jailbreak guide staat hier op het forum. Daarna heb ik redsn0w gebruikt om hem te jailbreaken en dat ging allemaal goed. todat ik via cydia dat repo666.redsn0w.com bij sources moest voegen. ik klikte op done en hij installeerde alles perfect. naderhand stopte ik mijn t-mobile prepaid kaart er in en ik zie wel signal bars maar allemaal helemaal leeg, echt heel gek. Ik heb deze iphone al een paar keer eerder unlocked en jailbreaked i.v.m oefenen, maar dit heb ik nog nooit meegemeaakt dat ik geen ontvangst heb. Hij heeft de sim geaccepteerd want hij gilt niet meer van: geen geldige sim. maar ik heb totaal geen ontvangst. ik heb het net al eens opnieuw geprobeerd en nog steeds hetzelde. wat raden jullie aan? bedankt, wouter
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met vodafone.
|
|
||||
|
||||
Té voor de hand liggen eigenlijk, maar je hebt hem al opnieuw opgestart?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
U netwerkinstellingen eens resetten.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :( | Seppe | Jailbreak | 0 | 04-08-10 21:53 |
Enkel Wi-Fi & 3G ontvangst. Geen GPRS of anderen meer | aneurysm | Wi-Fi | 0 | 07-05-10 16:53 |
TomTom & Navigon hebben geen GPS ontvangst | dennis00 | iPhone Navigatie | 4 | 06-10-09 02:17 |
Geen gsm ontvangst meer na update en unlock | rachidsebti | Unlock [archief] | 14 | 02-12-07 13:40 |
|
|