Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :( discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu dat eindelijk de unlock en de jailbreak er zijn zou ik eventueel men iphone 4 kunnen gebruiken. Nu heb ik geen originele simkaar van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :(
Nu dat eindelijk de unlock en de jailbreak er zijn zou ik eventueel men iphone 4 kunnen gebruiken.
Nu heb ik geen originele simkaar van Orange Frankrijk . Zijn er mensen die dit hebben in de buurt van Antwerpen ( een amerikaanse telefoonbook sim is ook goed ) of weten waar ik het dichtbij kan halen ? PS: ebay enzo ben ik niet echt voor.. Mvg Seppe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: 4.2.1 unlock&activatie maar geen netwerk service | ceylanbey | Unlock | 3 | 17-03-11 20:40 |
iPhone 3GS: 06.15.00 unlock & activatie maar geen netwerk | Robe187 | Unlock | 2 | 07-02-11 19:37 |
iPhone: Franse iphone unlock & jb maar nog geen Wi-Fi | Jalla | Jailbreak | 3 | 13-08-10 17:23 |
iPhone 3GS: AT&T activatie maar hoe nu unlocken? | Questor | Unlock | 1 | 18-07-10 15:45 |
iPhone 3G: Geen ontvangst na jailbreak & unlock. | dedafmonteur | Unlock | 5 | 25-09-09 14:28 |
|
|