//

Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :(

Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :( discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu dat eindelijk de unlock en de jailbreak er zijn zou ik eventueel men iphone 4 kunnen gebruiken. Nu heb ik geen originele simkaar van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 20:53
Seppe Seppe is offline
• iOS 4.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 16
Standaard Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :(

Nu dat eindelijk de unlock en de jailbreak er zijn zou ik eventueel men iphone 4 kunnen gebruiken.
Nu heb ik geen originele simkaar van Orange Frankrijk .

Zijn er mensen die dit hebben in de buurt van Antwerpen ( een amerikaanse telefoonbook sim is ook goed ) of weten waar ik het dichtbij kan halen ?

PS: ebay enzo ben ik niet echt voor..

Mvg Seppe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 4.2.1 unlock&activatie maar geen netwerk service ceylanbey Unlock 3 17-03-11 19:40
iPhone 3GS: 06.15.00 unlock & activatie maar geen netwerk Robe187 Unlock 2 07-02-11 18:37
iPhone: Franse iphone unlock & jb maar nog geen Wi-Fi Jalla Jailbreak 3 13-08-10 16:23
iPhone 3GS: AT&T activatie maar hoe nu unlocken? Questor Unlock 1 18-07-10 14:45
iPhone 3G: Geen ontvangst na jailbreak & unlock. dedafmonteur Unlock 5 25-09-09 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.