06.15.00 unlock & activatie maar geen netwerk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iPhone 3Gs geunlocked met ultrasn0w en geactiveerd met SAM prefs zonder problemen en dit werkte voor een maandje. sinds kort heb ik totaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
06.15.00 unlock & activatie maar geen netwerk
Heb mijn iPhone 3Gs geunlocked met ultrasn0w en geactiveerd met SAM prefs zonder problemen en dit werkte voor een maandje. sinds kort heb ik totaal geen netwerk meer en ook na het restore en alles opnieuw doen krijg ik "no service" of connecteert hij met Mobile Vikings maar heb ik geen signaal? Iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer m is via Redsn0w te de-activeren en vervolgend weer te activeren m.b.h. SAM..
|
|
|||
|
|||
Heb dit al geprobeerd.. heb hem ook al volledig restored en opnieuw geactiveerd mbv SAM Prefs..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: 4.2.1 unlock&activatie maar geen netwerk service | ceylanbey | Unlock | 3 | 17-03-11 20:40 |
iPhone: Franse iphone unlock & jb maar nog geen Wi-Fi | Jalla | Jailbreak | 3 | 13-08-10 17:23 |
iPhone: Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :( | Seppe | Jailbreak | 0 | 04-08-10 21:53 |
iPhone 3GS: AT&T activatie maar hoe nu unlocken? | Questor | Unlock | 1 | 18-07-10 15:45 |
iPhone 3G: Unlock 3G 8Gb 2.1 maar geen netwerk | Ottoo | Unlock | 8 | 18-05-09 00:45 |
|
|