Nieuwe iPhone, SIM-kaart met pincode discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn eerste iPhone binnen gekregen ( ), sim-lock vrij, maar nu ik 'm aan iTunes wil koppelen geeft-ie aan dat er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone, SIM-kaart met pincode
Ik heb zojuist mijn eerste iPhone binnen gekregen ( ), sim-lock vrij, maar nu ik 'm aan iTunes wil koppelen geeft-ie aan dat er een pincode op de SIM-kaart zit. Dat klopt, maar met mijn huidige GSM (Nokia 6210) kan ik deze er niet afhalen, ik kan slechts aangeven dat ie er niet om moet vragen, maar dat lijkt niet voldoende.
Is er een mogelijkheid om de iPhone de SIM kaart te accepteren mét pincode? Of moet ik opzoek naar een telefoon waar ik de pincode van mijn SIM kaart af kan halen? (makkelijker gedaan dan gezegd) Alvast bedankt! (Het gaat om de iPhone 3GS, 16GB, firmware weet ik niet) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
SIM even er opnieuw in doen, dan vraagt hij wel om de pin in te voeren. Zou gewoon moeten werken.
|
|
|||
|
|||
Thanks. Na een paar keer proberen werkt het inderdaad gewoon.
|
|
||||
|
||||
Dan kan deze op slot
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Nl iphone met belgische sim kaart | Rmommens | Unlock | 0 | 20-07-10 17:55 |
US iphone unlocked werkt niet met NL sim kaart | mgrt | iPhone algemeen | 10 | 05-10-09 18:04 |
nieuwe sim, pincode uitzetten | obionenairobi | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-05-09 15:17 |
Nieuwe Vodafone kaart op nep turbosim = No Sim melding | Faithz | Archief | 11 | 09-04-08 20:34 |
Nieuwe SIM kaart met 1.02 geeft problemen | Luciano | Unlock [archief] | 2 | 16-02-08 12:05 |
|
|