Nieuwe SIM kaart met 1.02 geeft problemen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb m'n iPhone sind begin oktober. Toen succesvol unlocked. Software versie is nog steeds 1.02. Heb dus nooit geupdate. Maar nu ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Nieuwe SIM kaart met 1.02 geeft problemen
Hoi,
Ik heb m'n iPhone sind begin oktober. Toen succesvol unlocked. Software versie is nog steeds 1.02. Heb dus nooit geupdate. Maar nu ik een nieuwe SIM erin doe doet ie het natuurlijk niet meer. Hoe nu te werk gaan? Al toendertijd gedownloade applicaties werken niet meer met de nieuwe iTunes versies. Ook Anysim krijg ik niet meer op de iPhone geinstalleerd. M'n 1.02 zal wel te oud zijn :-S Kan iemand me op weg helpen wat het beste pad is en hoe dit te doen?? Bedankt alvast!!! Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
:-D Is al opgelost!!!
Nieuwe Independence gedraaid en nu doet 'm het weer!!!!! Ik heb dus wel nog steeds 1.02! Is het veel werk om te updaten? Is het uberhaubt te adviseren? Heb een en ander niet meet zo gevolgd. Weet dus de verschillen niet zo goed Laatst gewijzigd door Luciano; 16-02-08 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Je kan veilig updaten en unlocken. Wel eerst je 102 virginizen om geen problemen te krijgen met de unlock in de update. Zie topic maxosX unlock 113.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Sim kaart | MathysKogelman | iPhone algemeen | 2 | 14-04-10 00:37 |
Sim kaart problemen | Ayrton | Archief | 3 | 07-02-10 12:54 |
Nieuwe iPhone, SIM-kaart met pincode | marckohlbrugge | Archief | 3 | 08-12-09 13:17 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Nieuwe Vodafone kaart op nep turbosim = No Sim melding | Faithz | Archief | 11 | 09-04-08 20:34 |
|
|