iphone 4 hacktivate discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) goeden dag allemaal ik heb gelezen over de limera1n jailbreak en er staat op www.limra1n.com ''hacktivates'' kan iemand mij confirmeren dat dit ook zo is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 hacktivate
goeden dag allemaal ik heb gelezen over de limera1n jailbreak en er staat op www.limra1n.com ''hacktivates'' kan iemand mij confirmeren dat dit ook zo is,
want ik heb ook in forums gelezen dat het niet lukte en dat de iphone niet werd geactiveerd ik wil namelijk een iphone 4 kopen in de VS en daarna tegelijk meteen hacktiveren bedankt DT |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hacktivatie is niet hetzelfde als unlocken. Als je een baseband hebt die (nog) niet te unlocken valt, dan kan je je iPhone inderdaad hacktiveren, maar dan wordt het een dure iPod touch. Dat je nu met Limera1n kan hacktiveren wil trouwens ook niet zeggen dat het kan als je je iPhone hebt gekocht in Amerika.
Je kan beter een simlockvrije iPhone kopen |
|
|||
|
|||
nee ik weet wel wat activeren is en sowieso is een iphone 4 goedkoper dan een ipod touch (de prijs met elkaar vergeleken). En hoeso wil dat niet zeggen dat ik hem kan hacktiveren als ik em in amerika koop ? limera1n werkt van 4.0-4.1 toch dus waarom zou het niet werken?
|
|
||||
|
||||
Nu werkt het, dat klopt. Maar gaat het nog werken als je je iPhone hebt? Misschien wordt de iPhone dan standaard al met iOS4.2 geleverd.
|
|
|||
|
|||
ooowh zo ok jah nee ik laat gewoon iemand van amerika die ik ken bestellen daarom maar tog bedankt voor het antwoorden
|
|
|||
|
|||
Bestaan er manieren om een iPhone 4 te activeren zonder simkaart van de provider.
iOS 4.3 (vermoedelijk) |
|
|||
|
|||
ja door te jailbreaken
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Redsn0w activeert de iPhone zonder iTunes. Gewoon jailbreaken en klaar
|
|
|||
|
|||
of schaf een phonebook sim aan. Er worden op internet genoeg aangeboden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3gs [oude bootrom] Hacktivate, jailbreak, unlock | Coppes | Jailbreak | 8 | 06-10-10 22:00 |
iPhone: Hacktivate 3gs 3.1.3 5.01.12 | bezerk | Jailbreak | 7 | 07-06-10 19:53 |
|
|