4.2.1 of 4.3.x???? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu een iphone 4 gejailbreakt op 4.2.1, ik heb het gevoel dat 4.3.x mij niet zoveel te bieden heeft en ik beter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.2.1 of 4.3.x????
Hallo,
Ik heb nu een iphone 4 gejailbreakt op 4.2.1, ik heb het gevoel dat 4.3.x mij niet zoveel te bieden heeft en ik beter gewoon op 4.2.1 kan blijven zitten, wat zeggen jullie??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kwa snelheid is 4.3.3 veel beter maar als je naar batterij kijkt is 4.2.1 beter dus ik weer het niet maar als ik jou was zal ik updaten want heb zelf ook gedaan gaat prima met jb redsn0w rc16
|
|
|||
|
|||
ah snelheid vind ik al wel perfect, dus dan blijf ik qua batterij lekker op 4.2 zitten, zijn er verder nog meer voordelen/nadelen?
laat het weten! |
|
|||
|
|||
Ja met 4.3.x heb een persoonlijke hotspot en dat zit volgens mij niet in ios 4.2.1
|
|
|||
|
|||
Ja met 4.3.3 heb je persoonlijke hotspot dus je moet het zelf weten !!!!'
|
|
|||
|
|||
ja die heb ik met 4.2.1 ook wel, via jb, dus dat is geen voordeel voor mij
|
|
||||
|
||||
ik heb 2 maanden op 4.2.1 gedraaid, ging prima, vorige week geupgraded naar 4.3.3.
merk geen verschil in performance of batterijduur, beidden prima. |
|
|||
|
|||
okee, ja dat is belangrijk om te weten, want als dat natuurlijk het geval is, blijf ik lekker op 4.2.1 zitten, thanks voor reply
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|