//

AT&T unlock Iphone4 4.1

AT&T unlock Iphone4 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Was zeer blij met m'n nieuwe Iphone4 4.1 met AT&T simlock meegebracht uit de US. Tot 10-10 gewacht op greenposi0n maar helaas kwam niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-10, 12:44
SjaakieR SjaakieR is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard AT&T unlock Iphone4 4.1

Was zeer blij met m'n nieuwe Iphone4 4.1 met AT&T simlock meegebracht uit de US. Tot 10-10 gewacht op greenposi0n maar helaas kwam niet op zondag. Dus afgelopen zondag avond met limera1n en alles leek ok. Echter ultrasn0w werkte niet (geprobeerd met prepaid sim die ik heb verknipt to microsim). Hij ziet en sim code werkt hem well maar zegt can not load network list. Later bleek untras0w niet te werken met limera1n. Dus maar weer uninstall van limera en de laatse greeppois0n geinstalleerd. Nu weet ik niet of dit goed is gegaan maar Cydia werk nog en ook ultrasn0w installeerd. Maar helaas nog zelfde issue kan geen netwerk vinden en wel met de at&t sim maar deze is niet geactiveerd. Help hopelijk heb ik mij iphone niet verklooid . Ben een echte apple geek geworden naar mijn Ipad aankoop 2 maanden terug. Iemand enige suggesties ?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-10, 12:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Er is nog geen unlock voor de laatste baseband. En de verwachting is dat die niet eerder als na de release van 4.2 komt. http://twitter.com/MuscleNerd/status/27122023912

Laatst gewijzigd door wouter1981; 13-10-10 om 12:56.
  #3  
Oud 13-10-10, 13:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Hierover is echt meer dan genoeg info te vinden op het forum.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4; dTunes & Yourtube schuiverke Jailbreak apps en thema's 5 07-07-11 22:35
Cydia & simlockvrije Iphone4 cashenco33 Jailbreak apps en thema's 1 13-08-10 20:59
iPhone: Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :( Seppe Jailbreak 0 04-08-10 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.