//

TinyUmbrella + Restoren

TinyUmbrella + Restoren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb met TinyUmbrella m'n SHSH veilig gesteld voor m'n iPhone 4 met IOS 4.1. Weet iemand of het volgende werkt: In het menu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-10, 17:26
tinus31 tinus31 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard TinyUmbrella + Restoren

Hallo,

Ik heb met TinyUmbrella m'n SHSH veilig gesteld voor m'n iPhone 4 met IOS 4.1. Weet iemand of het volgende werkt:
In het menu instellingen op de iPhone klikken op "Wis alle inhoud en instellingen", vervolgens TinyUmbrella opstarten en klikken op "Start TSS Server". Werkt het restoren vervolgens?
Ben hier erg benieuwd naar, want wil dit gaan proberen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-10, 18:49
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Als je op de website van Tinyumbrella kijkt, staat precies beschreven hoe en wat ....
Veel succes
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #3  
Oud 14-10-10, 19:43
tommyboy01 tommyboy01 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

hallo ik had met dit programma het volgende probleem. kunnen jullie me toevallig helpen?

Heb gisteren een Iphone 3GS via marktplaats gescoord en ben na het lezen van ( https://forum.iculture.nl/f14/i...hsh-nodig.html ) gaan downgraden naar 4.0.1 (zodat ik ook kan unlocken)

nadat dat helemaal mis is gegaan heb ik toch maar weer IOS 4.1 erop gezet, maar nu lukt het me niet meer om hem te activeren :S

Wat ik te zien krijg "Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone"


Na het erin doen van mijn T-mobile sim kaart (met of zonder pin code) kom ik nog niet verder, en verdwijnt alleen de popup 'no SIM card installed'

Ik denk nu zelf dat deze iphone dus niet in nederland is gekocht (anders zou het wel moeten werken met een Tmobile sim... toch ?)
Is er een andere manier om hem te activeren ?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
  #4  
Oud 14-10-10, 20:26
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard

Vergeten te 'umbrella'-en denk ik. Je baseband heeft een upgrade gekregen!
En dat moest je net vermijden met Tiny Umbrella. Zodra je er de iOS 4.1. opzet, wordt je baseband geupgrade. Niets aan te doen, wachten tot versie 4.2. uitkomt in november, en dan wordt er een unlock beschikbaar gesteld (want men heeft deze al klaargestoomd, maar wordt nog niet gereleased).
  #5  
Oud 14-10-10, 20:54
tommyboy01 tommyboy01 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

wil dit dan zeggen dat ik tot november niets meer kan doen? Ik heb nogtans een originele iphone die nooit unlocked moest worden. bestaat er echt geen noodmiddel om te behelpen? Ik kan geen kant meer uit. zelfs itunes wil niets van de iphone hebben
  #6  
Oud 14-10-10, 21:04
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

ik kan niet zien wat je wel en niet gedaan hebt.
Heb je je SSH files van 3.1 bewaard en opgeslagen via Tinyumbrella?
  #7  
Oud 14-10-10, 21:08
tommyboy01 tommyboy01 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

ik heb perongeluk op save geklikt ja. ik heb nu via de pc van men vriendin de iphone terug in gang gekregen. ik ben wel reservekopies en alles kwijt. maakt itunes er toevallig meerdere van en waar worden die dan opgeslagen? Ik heb in het programma umberella op save files geklikt, hoe moet ik nu verder gaan?
  #8  
Oud 14-10-10, 21:14
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

ik heb geen idee waar je nu bent in het verhaal. iPhone is weer in gang ....
betekent? Hij functioneert en je kunt bellen?
  #9  
Oud 14-10-10, 21:37
tommyboy01 tommyboy01 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

wel. ik heb men iphone net op een andere pc aangesloten met andere itunes. de iphone startte terug op en is helemaal geformateerd. ik ben werkelijk alles kwijt. nu ben ik wel bang om hem nog eens in mijn eigen pc te steken want dan zegt itunes telkens dat ik moet herstellen maar dan juist gaat hij terug naar die lock mode. ik weet dus niet hoe ik verder moet werken met men eigen itunes. weet jij raad?
  #10  
Oud 15-10-10, 11:41
tinus31 tinus31 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb de site bekeken en in de handleiding staat het volgende:
"To restore a firmware you need to press 'Start TSS Server'. This will kill iTunes and flush your dns cache. You will need to start up iTunes and select your device and click 'Shift or Option + Restore'
and select the firmware for which you have SHSHs saved either locally or on-file at Cydia. During the restore process you will see TinyUmbrella receive and respond to requests from iTunes."

Nu heb ik nog 1 vraag (staat namelijk niet in de handleiding): Kun je deze stap ook uitvoeren als je eerst op de iPhone 'Wis alle inhoud en instellingen' hebt uitgevoerd en er dus geen IOS meer op je iPhone staat? Wordt je iPhone dan nog wel herkend door TinyUmbrella (verschijnt je iPhone nog in de combobox 'connect a device')?

Laatst gewijzigd door tinus31; 15-10-10 om 11:52.
  #11  
Oud 15-10-10, 14:46
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Ik heb een officiele unlocked iPhone 4 maar ik krijg na mijn update geen netwerk meer.
Heb ook TInyUmbrella geprobeerd maar ik heb nog steeds geen verbinding.
  #12  
Oud 16-10-10, 18:03
Simple Simple is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen.
Heb een iPhone 4 en wil nu voordat ik jailbreak met TinyUmbrella die shsh opslaan.
Maar als ik in TinyUmbrella op de save shsh knop druk, dan lijkt er wel iets te gebeuren, maar uiteindelijk gebeurt er dus niets en wordt er niets opgeslagen.....
Doe ik iets fout?
  #13  
Oud 17-10-10, 22:07
tinus31 tinus31 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tinus31 Bekijk bericht
Ik heb de site bekeken en in de handleiding staat het volgende:
"To restore a firmware you need to press 'Start TSS Server'. This will kill iTunes and flush your dns cache. You will need to start up iTunes and select your device and click 'Shift or Option + Restore'
and select the firmware for which you have SHSHs saved either locally or on-file at Cydia. During the restore process you will see TinyUmbrella receive and respond to requests from iTunes."

Nu heb ik nog 1 vraag (staat namelijk niet in de handleiding): Kun je deze stap ook uitvoeren als je eerst op de iPhone 'Wis alle inhoud en instellingen' hebt uitgevoerd en er dus geen IOS meer op je iPhone staat? Wordt je iPhone dan nog wel herkend door TinyUmbrella (verschijnt je iPhone nog in de combobox 'connect a device')?
Heeft iemand een antwoord op bovenstaande?
Reageren

Labels
restoren, tinyumbrella



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Tinyumbrella CheesieUnion Desktop-applicaties 3 14-01-12 18:07
iPhone: Tinyumbrella. ment10 Jailbreak 7 09-06-11 15:35
Alle iDevices: TinyUmbrella v4.1.13 DjoeN Jailbreak 1 10-11-10 09:26
iPod touch: TinyUmbrella axxo Jailbreak 7 19-08-10 00:10
Tinyumbrella MJR Jailbreak apps en thema's 3 13-08-10 10:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.