//

Jailbreak brand new iphone

Jailbreak brand new iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone-aholics! Ik ben op zoek naar hulp. Ik heb een gloednieuwe iphone 4 welke ik wil gaan jailbreaken. Nu heb ik het eerder gedaan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-10, 12:39
RPM RPM is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard Jailbreak brand new iphone

Beste Iphone-aholics! Ik ben op zoek naar hulp.

Ik heb een gloednieuwe iphone 4 welke ik wil gaan jailbreaken. Nu heb ik het eerder gedaan, maar dat ging niet helemaal goed (gevolg: telefoon kaduuk, via mn provider gelukkig een nieuwe gekregen haha).

Ik wil het nu 'goed' gaan doen Wel zo handig...

Daarom heb ik een paar vragen welke me niet helemaal duidelijk werden van de wiki handleidingen.

1) Als ik via tinyumbrella mn baseband (SHSH?) gegevens op sla, wanneer moet ik deze dan gebruiken?
2) Als ik via greenpois0n danwel limera1n een jailbreak uitvoer, moet ik dan nog iets extra's doen?
3) Als ik een gejailbreakte telefoon heb, kan ik mijn muziek dan nog synchroniseren met itunes zonder dat hij alle apps eraf gooit of de telefoon wil gaan herstellen? Zo niet: hoe kan dit wel worden gedaan?
4) Zijn er nog bijzonderheden met modemfirmware 02.10.04? Mijn 'versie' is 4.1 (8B117) - kan gewoon worden gejailbreakt toch?
5) Hoe maak je een backup oid dat zodra iets mis gaat je altijd naar die backup terug kunt? Ik had dit met mijn vorige tel gedaan, maar die waren opeens weg in itunes nadat ik de jailbreak uitvoerde, kreeg toen steeds error 1004 --> gevolg: telefoon ingeleverd (was als defect verklaart) en een nieuwe gekregen (pfew!)

Alvast bedankt voor de tijd en moeite, ik hoop dat jullie me wat opheldering kunnen geven! Mocht iemand in omgeving utrecht goed zijn met het jailbreaken, let me know, kan wel wat hulp gebruiken, uiteraard tegen een vergoeding
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Wie helpt me uit de brand? Fabian1989 Unlock 3 11-05-11 00:39
Nederlandse iPhone 3G vliegt in de auto spontaan in brand opelpiet iPhone algemeen 59 30-09-09 17:10
brand new iphone 1.1.1 rylix Archief 13 23-10-07 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.