jailbreak ? baseband? cydia? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi. Wil een jailbreak uitvoeren op mijn Iphone 4. Ik heb net via tiny umbrella een back up gemaakt van mijn shsh. Nu wil greenpoison ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak ? baseband? cydia?
Hi.
Wil een jailbreak uitvoeren op mijn Iphone 4. Ik heb net via tiny umbrella een back up gemaakt van mijn shsh. Nu wil greenpoison gaan gebruiken voor de jailbreak maar voor ik dat doe wil ik nog wat duidelijkheid. eerst over baseband. Ik las in de wiki dat de laatste baseband 05.13.04. is. Ik heb de iphone 4 ios 4.1 maar als ik dan kijk naar modemfirmware dan zie ik 02.10.04 Is het mogelijk dat dat komt doordat ik in australie leef? daarna over cydia. Als ik de greenpoison jailbreak gebruik. Heb ik dan vanzelf cydia in mijn apps staan ? en als ik een back up heb van mijn shsh via tiny umbrella moet ik dan nog steeds :"make my life easier" aanklikken? bedankt alvast voor reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zolang je niet wilt unlocken is het prima, volgens mij is jouw baseband (nog) niet te unlocken.
@ Cydia: je JBed, en dan krijg je idd een icoontje waar je cydia mee installeert (Wi-Fi nodig!). Succes! Maak nog even een reservekopie van je telefoon alvorens je gaat beginnen, zodat als het misgaat je altijd terug kunt!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
De meest recente baseband voor de 3G(S) is 05.14.02, voor de 4 is dat 02.10.04. Deze versies zijn inderdaad nog niet te unlocken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak 3G Baseband 06.15.00 | Daniel88 | Jailbreak | 3 | 13-04-11 18:27 |
iPhone: Iphone 3G jailbreak met baseband 2.30.03 | Sjooo | Jailbreak | 4 | 19-04-09 16:14 |
via cydia van 2.30 to 2.28 (baseband) | jdenijs | Archief | 1 | 17-04-09 14:13 |
baseband 02.30.03 jailbreak | supernaturol | Archief | 5 | 18-03-09 00:28 |
|
|