Iphone 3G jailbreak met baseband 2.30.03 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd mijn Iphone te jailbreaken met QuickPwn, maar zodra ik de juiste IPSW moet invoeren loop ik vast. Ik heb Versie 2.2.1 5H11 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G jailbreak met baseband 2.30.03
Ik heb geprobeerd mijn Iphone te jailbreaken met QuickPwn, maar zodra ik de juiste IPSW moet invoeren loop ik vast. Ik heb Versie 2.2.1 5H11 op mijn iphone en ook de IPSW gedownload maar ik krijg een melding dat die niet matched met mijn Iphone.
Als je weet waar het probleem ligt, please help me Gr Sjoo Laatst gewijzigd door Sjooo; 19-04-09 om 15:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel quickpwn 225 genomen?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
nee dat hebk net gedaan en nu doet die t wel
ik heb nu alleen geen internet meer. en itunes doet het ook niet meer. Library.itl is beveiligd en ik heb geen toegang Laatst gewijzigd door iMario; 19-04-09 om 16:11. Reden: Gebruik voortaan de edit-knop a.u.b. |
|
||||
|
||||
Wil je wel even de edit-knop gaan gebruiken, en niet dubbel (of triple) gaan posten.
|
|||
|
|||
sorry man, maar ik stress m een beetje. Kan jij me helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen met baseband na jailbreak met Redsnow (4.3.1) | amiet01 | Jailbreak | 9 | 11-04-11 10:12 |
iPhone 4: jailbreak/unlock mogelijk met 4.2.1 baseband 3.10.01 | dinos | Unlock | 9 | 19-01-11 01:44 |
iPhone: Jailbreak en/of unlock mogelijk op iPhone 3G met firmware 3.1.3 en baseband 5.13.04 | wooshie | Jailbreak | 5 | 04-08-10 14:17 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
jailbreak mogelijk met baseband 05.11.07 ? | shohin | Archief | 5 | 23-10-09 21:02 |
|
|