waar staat firmware 2.2.1 op computer? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ook al enige dagen aan het lezen over Jailbreak en besloten om dat t edoen. Heb een 3G 8GB met firmware 2.2.1 er al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar staat firmware 2.2.1 op computer?
Ben ook al enige dagen aan het lezen over Jailbreak en besloten om dat t edoen. Heb een 3G 8GB met firmware 2.2.1 er al op.
Jammer genoeg loop ik meteen al vast. Als ik QuickPwn erop wil zetten dan vraagt hij mij in het 2e scherm naar de juiste firmware te browsen, maar kan met geen mogelijkheid vinden waar dat staat. Ik gebruik windows Vista. Iemand een idee waar ik de firmware op mijn computer kan vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het downloaden uit de wiki
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
...en anders:
/Gebruikers/Naam(=jouw account)/AppData/Roaming/Apple Computer/iTunes/iPhone Software Updates
|
|||
|
|||
Helemaal gelukt, veel dank !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar staat de reservekopie? | bartelicious | Archief | 1 | 26-06-09 20:37 |
Muziek: Map waar muziek in staat? | jefp | Muziek, foto & video | 3 | 18-06-09 20:37 |
waar staat tethering optie?? | knuster | Archief | 2 | 18-06-09 03:01 |
Windows: Waar staat de backup van ipod | wouter_touw | iTunes | 2 | 19-12-08 12:18 |
|
|