Waar staat de backup van ipod discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik heb even een vraagje, Ik heb mijn iphone gerestored omdat hij flipte. Als ik hem vervolgens weer aansluit op itunes wil hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waar staat de backup van ipod
Hey mensen,
Ik heb even een vraagje, Ik heb mijn iphone gerestored omdat hij flipte. Als ik hem vervolgens weer aansluit op itunes wil hij de backup terug zetten. Dit wil ik dus ook. Het probleem is echter dat mijn itunes steeds vastloopt. Ik wil nu itunes opnieuw installeren, maar dan ben ik de backup van men iphone kwijt... Daar vraag ik me af of iemand weet waar de eerdere backup van mijn iphone wordt opgeslagen (op de computer dus). Ik heb windows Vista... Bij voorbaat dank wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ik ook benieuwd naar! Hoor het graag
|
|
||||
|
||||
Lees dit topic eens door... Gevonden via de zoekfunctie
backup, itunes, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar staat de reservekopie? | bartelicious | Archief | 1 | 26-06-09 20:37 |
Muziek: Map waar muziek in staat? | jefp | Muziek, foto & video | 3 | 18-06-09 20:37 |
waar staat tethering optie?? | knuster | Archief | 2 | 18-06-09 03:01 |
iPhone: waar staat firmware 2.2.1 op computer? | twigle | Jailbreak | 3 | 19-04-09 15:47 |
|
|