Ipod 4g jailbreaken op andere pc discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand me vertellen of ik iemand anders zijn ipod kan jailbreaken. hij heeft dus zijn pc met gegevens thuis staan, en ik heb dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod 4g jailbreaken op andere pc
Kan iemand me vertellen of ik iemand anders zijn ipod kan jailbreaken.
hij heeft dus zijn pc met gegevens thuis staan, en ik heb dus een andere pc, hij krijgt het namelijk zelf niet voor elkaar. ik wil dus zijn ipod 4e generatie jailbreaken met greenpoisen, heb namelijk mijn eigen iphone 4 ook gedaan. en hoop dat het een beetje hetzelfde is?? wie kan me dit vertellen?? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
tuurlijk kan dat! en als die het niet meer doet de ipod moet hem wel herstellen bij hem thuis mits hij zijn gegevens wilt houden maar hij moet van te voren wel je gebackupt hebben en het werkt het zelfde als met iphone
|
|||
|
|||
Heb ik zelf ook gedaan
Gekocht, geactiveerd in iTunes en gejailbreaked met LimeRa1n .Jeroen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaken op andere pc, mogelijk? | Shampie | Jailbreak | 3 | 08-04-11 15:33 |
iPod touch: 4.1 Ipod jailbreaken | stefaaaan | Jailbreak | 5 | 08-01-11 23:16 |
iPhone 3G: Jailbreaken/unlocken met andere simkaart? | Balls | Unlock | 2 | 24-06-10 20:31 |
iPod knoppen tijdens andere app | Richard_AFC | Archief | 3 | 11-07-09 13:26 |
ipod stopt bij gebruiken andere app. | pontifex | iPhone Apps | 1 | 14-10-07 16:36 |
|
|