Jailbreaken op andere pc, mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone al 2 x gejailbreakt. Nu heb ik een collega op mijn werk, die het zelf niet kan/wil. Nu wil ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken op andere pc, mogelijk?
Ik heb mijn Iphone al 2 x gejailbreakt.
Nu heb ik een collega op mijn werk, die het zelf niet kan/wil. Nu wil ik het graag voor hem doen, maar kan ik dat wel op mijn eigen pc doen? Of is het beter om dat op zijn computer te doen, met zijn eigen Itunes erop? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou geen verschil mogen maken, jailbreak de iPhone van een vriend/familie lid ook gewoon op mijn Mac.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb voor een aantal vrienden een JB geïnstalleerd met mijn MacBook/iMac omdat het bij hen met Windows niet zo goed lukte.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan zelfs ook een nieuwe versie van iOS op een iphone/ipod touch zetten met een andere computer dan die waarmee je synchroniseert, ik heb dat al meerdere keren gedaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Andere licentie gebruiken na ontwikkeling mogelijk? | kirvis | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 13-04-11 09:29 |
iPod touch: Ipod 4g jailbreaken op andere pc | damian4life | Jailbreak | 2 | 15-11-10 10:28 |
Mogelijk te jailbreaken of niet? | Aoshi | Jailbreak | 6 | 04-10-10 21:10 |
iPhone 3G: Jailbreaken/unlocken met andere simkaart? | Balls | Unlock | 2 | 24-06-10 20:31 |
iPhone: iPhone jailbreaken zonder iTunes. Mogelijk? | Dems | Jailbreak | 3 | 24-12-09 13:00 |
|
|