start raar niet op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ten eerste hoi ik heet Ben Bosch Heb net van mijn broer een iphone gekregen 16 gb Als ik hem opstart geeft hij aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
start raar niet op
Beste
Ten eerste hoi ik heet Ben Bosch Heb net van mijn broer een iphone gekregen 16 gb Als ik hem opstart geeft hij aan sim kaart zonder pincode invoeren. nu heb ik op mijn eigen mobiel de pin code op nee gezet. Nu start hij wel op maar geeft aan alleen hulp nrs kan bellen en geeft hij aan op het scherm met een plaatje dat ik hem moet aansluiten op een pc. Kan iemand mij helpen wat ik nu moet doen. Krijg verder totaal geen pctogrammen of iets te zien, Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je iTunes op je pc staan?
Zoja die opstarten en de iPhone op de pc aansluiten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar probleem 3gs pakt sim niet dus kan niet activeren | jewwy | iPhone algemeen | 4 | 03-07-10 21:46 |
Raar/Groot probleem (mic werkt niet) | driepie | iPhone algemeen | 4 | 10-07-09 10:07 |
Een raar en niet weg te krijgen logo'tje | chapp | Archief | 3 | 29-06-09 18:54 |
iPhone: Raar probleem, kan iPhone niet herstellen! | johngossen | Jailbreak | 6 | 13-06-09 22:02 |
Iphone doet raar, gaat niet aan | ErolN | iPhone algemeen | 3 | 17-05-08 16:12 |
|
|