ipod touch 2G firmwire:4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Haay ben net nieuw hier. heb sinds kort een ipod touch. nou las ik laats dat als je je ipod jailbreakt dat je dan thema's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 2G firmwire:4.1
Haay ben net nieuw hier.
heb sinds kort een ipod touch. nou las ik laats dat als je je ipod jailbreakt dat je dan thema's kan downloaden en nog veel meer. Allemaal leuk en aardig maar hij is niet gejailbreakt en ik zou hem graag willen jailbreaken nou heb ik net redsnow gedownload maar die moet een ipsw what the hell?? ik heb een windows pc Xp ipod touch: 2generation firmware: 4.1 wie kan me helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
download greenpois0n (www.greenpois0n.com)
en volg de instructies |
|
|||
|
|||
de iPod 2g kan toch alleen worden gejailbreaked met Redsnow?
|
|
|||
|
|||
niet meer nu ook met greenpois0n
|
|
|||
|
|||
maar ik moet een ispw code hebben wat een geouwehoer man ik ben al de hele week in de weer maar niks mocht baten!
want ik kom niet verder dan het introscherm want ik moet een ispw code hebben en die kan ik niet vinden!! |
|
|||
|
|||
Gewoon herstellen naar 4.1 en dan greenpoison gebruiken werkt wel heb ik ook bij mijzelf gedaan
|
|
|||
|
|||
hij is al 4.1
|
|
|||
|
|||
Dan moet het met greenpoison lukken.
wel voordat je begint met jailbreak de ipod uitzetten |
|
|||
|
|||
jah dat gaat ook zo lekker als je ipod met de pc verbind dan gaat hij toch weer aan!
wat een geouwehoer met dat ding!! |
|
|||
|
|||
nou gejailbreakt met limear1n(heet het zo volgens mij wel??)
maar ik krijg geen applicatie in beeld(Cydia ofzo)dus what the hell ? Laatst gewijzigd door steflovesheripodtouch; 07-11-10 om 01:07. Reden: andere zin |
|
|||
|
|||
Later nog een keer gejailbreakt met greenpoison,kreeg een witscherm maar de home en uitknop in gedrukt want hij deed niks meer!
na tijdje gaat hij weer aan,nog geen applicatie op me ipod tezien wat een *****zooi!! ik stop er zo mee en ik breng hem desnoods nog naar de zwarte markt want ik word hier doodziek van!!!! Laatst gewijzigd door steflovesheripodtouch; 07-11-10 om 16:09. Reden: moest nog iets bij!! |
|
|||
|
|||
Dan jailbreak je hem toch lekker niet. Met zo'n houding kom je er wel
|
|
|||
|
|||
Nou je word er wel doodziek van,als je de hele week al in de weer ben en het gewoon nog niet gelukt is!
en om zo'n lullige opmerking had ik niet gevraagd hoor!! |
|
|||
|
|||
als je wilt jailbreaken met je er opnieuw opzetten!!!
maar johndoe73 had gelijk. kijk anders eens een beetje op google rond. dan leer je wat. oja de site van google is: www.google.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet het jailbreak programma met Administrator rechten proberen te starten op een ANDERE pc. .Jeroen |
|
|||
|
|||
Jeroen474,adminstrator is dat een programma??
ik ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Btw, heb je xp Vista of windows 7? |
|
|||
|
|||
Haay!
ik heb dit nog nooit gedaan,ik hebtrouwens xp |
|
|||
|
|||
Herstellen in itunes zodat je 4.1 krijgt daarna jbn met greenpoison is bij mij gekukt met zelfde idevice
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
|
|