Upgrade met behoud jailbreak ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo IK heb een iphone 3gs 32gb met jailbreak 4.1 Nu de 4.2 is uitgekomen had ik graag de update gedaan Maar kan ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade met behoud jailbreak ?
Hallo
IK heb een iphone 3gs 32gb met jailbreak 4.1 Nu de 4.2 is uitgekomen had ik graag de update gedaan Maar kan ik deze doen zodat alles behouden blijft (programma's enzo ?) of wat moet ik doen voor de upgrade ? groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lees de verschillende JB topics eens door voordat je een vraag plaatst. Daar vind je je antwoord.
|
|
|||
|
|||
maar er zijn er zoveel :-D
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPhone: Upgraden naar iOS 4.2.1 met behoud jailbreak | iPhone4Robin | Jailbreak | 9 | 26-12-10 00:17 |
iPhone: Iphone 4.0 upgrade met behoud van baseband ? | arjane | Jailbreak | 0 | 02-12-10 07:52 |
Updaten met behoud app's,jailbreak en unlock | aeger | Archief | 1 | 29-10-09 13:31 |
|
|