Jailbreak Ipad FW 4.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu het wsl nog een week gaat duren voordat fw 4.2.1 ge-released gaat worden vroeg ik me af of er al mensen waren die het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak Ipad FW 4.2.1
Nu het wsl nog een week gaat duren voordat fw 4.2.1 ge-released gaat worden vroeg ik me af of er al mensen waren die het voor elkaar gekregen hebben om hun Ipad op 4.2.1 GM te JBén.
Het schijnt mogelijk te zijn lees ik via google met redsnow.... Iemand al effect!?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom probeer je het niet zelf en laat het resultaat hier weten
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
uuuhmm net geupdate naar 4.2.1 ipad Wi-Fi gejailbreakt met redsnow alleen cydia cracht gelijk bij het opstarten helemaal niets gedownload dus Wie weet een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Redmond Pie. Twee alternatieven zelfs:
How to Install Jailbreak Apps on iOS 4.2.1 without Cydia Using Redsn0w | Redmond Pie Install Cydia on iOS 4.2.1 Jailbreak - How to Guide | Redmond Pie Hou er rekening mee dat er nog een hoop mis kan gaan omdat je een niet ondersteunde configuratie gebruikt!
|
|||
|
|||
is dit ook voor windows?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
uhhm oke dus ik denk dat ik het hierbij ga laten en op een normaal versie ga wachten bergeip er namelijk niets van en kan nog wel ff wachten . . .
maar Dankjewel allemaal(A) |
|
|||
|
|||
Citaat:
tethered jailbreak is hier ook gelukt met laatste redsnow, krijg alleen ook nog niet helemaal cydia aan de praat mbv windows de links hierboven zijn volgensmij voor mac bezitters.... mocht het iemand gelukt zijn via windows cydia aan de praat te krijgen ze een kleine tut. erg helpen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Uit de 1e: Download Redsn0w 0.9.6b3 for Mac Download Redsn0w 0.9.6b3 for Windows Uit de 2e: Windows users can use WinSCP while Mac users can use Cyberduck. Beide links zijn (de) tutorials! Maar wel voor gevorderden... |
|
|||
|
|||
Jailbreak
Citaat:
ik heb de eerste link gebruikt en wil nu met de SSH bundle aan de slag. Echter werkt de link niet, heb je hier toevallig ook een oplossing voor?? Thanx |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het iPhone Dev Team heeft v2 op hun blog gezet: http://sites.google.com/a/iphone-dev...edirects=0&d=1 (ik zag het ook net pas...) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat iemand me kan helpen, I need my jailbreak!! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|