Bluetooth werkt niet na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Sinds mijn jailbreak werkt o.a. mijn bluetooth niet meer waardoor ik mijn iPhone 3G niet kan koppelen aan mijn carkit. Merk ook dat sommige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth werkt niet na jailbreak
hallo,
Sinds mijn jailbreak werkt o.a. mijn bluetooth niet meer waardoor ik mijn iPhone 3G niet kan koppelen aan mijn carkit. Merk ook dat sommige apps moeilijk opstarten. Kan soms zelfs niet bij 'Instellingen' komen. Heeft iemand een oplossing ??? Alvast bedankt. mvg Idas55 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
back up maken
herstellen > checken of het probleem voor doet: Ja, hardware kapot. Nee: jailbreaken > checken of het probleem voordoet: ja, herstellen en back up terug Back up terug zetten checken of het probleem voordoet : ja, herstellen jailbreaken => clean install |
|
|||
|
|||
thx
Na herstel en nieuwe jailbreak is probleem verholpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Bluetooth autoconnect werkt plotseling na Jailbreak | sannie_eiphone | Jailbreak | 15 | 25-07-12 01:30 |
Bluetooth iphone werkt niet | storm1908 | iPhone algemeen | 14 | 14-03-10 19:19 |
Bluetooth werkt niet meer!! | tha leecha | iPhone algemeen | 22 | 19-11-09 22:13 |
Bluetooth werkt niet | _memoriez_ | Archief | 1 | 12-12-08 17:23 |
Bluetooth werkt niet. | Arend | iPhone algemeen | 12 | 13-06-08 10:43 |
|
|