Bluetooth werkt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen werkt Bluetooth niet meer op mijn iPhone. Via Settings, General, zet ik BT op 'on'. Vervolgens gaat ie zoeken en blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth werkt niet.
Sinds een paar dagen werkt Bluetooth niet meer op mijn iPhone.
Via Settings, General, zet ik BT op 'on'. Vervolgens gaat ie zoeken en blijft zoeken. Doe ik iets verkeerd? Zie ik iets over het hoofd? Heeft iemand een tip, of bestaat er een herstelprocedure? Dank alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat wil je "pairen" dan?
Apple heeft een heel gesloten BT systeem |
|
|||
|
|||
Mijn TomTom Go 720. Hij heeft dit nl. wel gedaan maar nu lijkt ie helemaal geen andere BT apparaten meer te kunnen vinden.
|
|
||||
|
||||
Je kan je oude lijst wissen toch en hem opnieuw pairen ofwel manueel 0000
|
|
|||
|
|||
Is dat niet via General --> Settings --> Bluetooth?
Want daar krijg ik dus geen resultaten. BT gaat zoeken, blijft zoeken maar vindt niets. Welke lijst bedoel je dan? (sorry dat ik misschien wat 'leekerig' overkom maar ik heb geen idee wat te doen) |
|
||||
|
||||
sommige toestellen kan je zelf laten zoeken. je 720 naar je iPhone bv...
|
|
|||
|
|||
Ik denk echter dat het toch met mijn iPhone te maken heeft. Als ik BT op 'on' zet dan licht het BT symbool ook niet op in mijn display (rechts bovenin). Kan dit met een reset verolpen worden wellicht? (welke 2 knoppen waren dat ook alweer?)
|
|
|||
|
|||
Uitzetten door beide (home en power) knoppen ingedrukt te houden en als hij dan weer aanspringt gelijk alles loslaten anders staat hij in restore mode.
Wat ook vaak helpt is een "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" en dan de optie "Herstel alle instellingen" |
|
|||
|
|||
verlies ik dan niet alle andere instellingen en / of downloads?
|
|
|||
|
|||
Je verliest wel een aantal instellingen zoals de webkeys e.a. ook wordt je springbord weer in originele stand gezet. Je downloads en applicaties verlies je echter niet.
|
|
|||
|
|||
Zou het kunnen dat mijn Bluetooth 'kapot' is?? Zo ja wat is hier eventueel aan te doen?
Andere apparaten met BT kunnen mijn iPhone ook niet vinden. (Ik heb BT op 'on' staan --> vervolgens gaat ie zoeken naar andere apparaten. Hij blijft echter zoeken en vind niets ) |
|
||||
|
||||
Het enige Bluetooth-profiel dat door de iPhone wordt ondersteund is het Headset-profiel om een Bluetooth-headset of -carkit te kunnen aansluiten. Alle andere profielen zijn bewust uitgeschakeld.
Bron ; https://forum.iculture.nl/f28/i...bluetooth.html |
|
||||
|
||||
Een tomtom apparaat wil soms wel eens lukken.
En met een beetje gepruts ook dit: https://forum.iculture.nl/f8/ap...ne-vs-x10.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Bluetooth werkt niet na jailbreak | Idas55 | Jailbreak | 2 | 23-11-10 01:40 |
Bluetooth iphone werkt niet | storm1908 | iPhone algemeen | 14 | 14-03-10 19:19 |
Bluetooth werkt niet meer | zojo | iPhone algemeen | 0 | 28-11-09 19:59 |
Bluetooth werkt niet meer!! | tha leecha | iPhone algemeen | 22 | 19-11-09 22:13 |
Bluetooth werkt niet | _memoriez_ | Archief | 1 | 12-12-08 17:23 |
|
|