Iphone volledig stuk!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Ik heb al bijna alle topics gelezen over de iphone die niet meer werkt en opgelost werd door een reset maar dit werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone volledig stuk!!!
Hey iedereen
Ik heb al bijna alle topics gelezen over de iphone die niet meer werkt en opgelost werd door een reset maar dit werkt dus niet! Iphone viel uit nadat mn vriend gaan lopen was (in de regen) met iphone in de zak en muziek aan het luisteren was. toen ie weer aankwam thuis begon iphone scherm te flikkeren en plots viel ie uit, laten drogen, enkele dagen maar ie doet het steeds nog niet... 2 knoppen inhouden, reageert totaal niet, aansluiten op mac: reageert ook niet.... iemand enig idee wat ik nog kan doen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit klinkt niet best. Krijg je hem ook niet in DFU modus?
|
||||
|
||||
Denk dat hij kapot is. Weet eigenlijk wel zeker
|
|||
|
|||
Nee hij doet helemaal niets... waterschade ofzo kan dit toch niet zijn? de iphone stak in een heuptasje zo tijdens de regen....
|
|
||||
|
||||
ook geen water in kunnen lopen via de kabel van de oortjes.
of tijdens het lopen snel iphone uit tasje genomen om andere muziek te kiezen? misschien is er binnenin wat losgekomen door de schokken tijdens het lopen?
|
||||
|
||||
natte zak , stof doorweekt, iPhone in die zak , water via home button/oortje/....
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bang voor dat het logic of comm board is overleden.
Mocht ie verkocht worden voor de onderdelen houd ik me aanbevolen, ik zoek nl. nog een scherm... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige optie is dus wss openkrijgen en eens kijken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee hé, wel beetje raar dat zo'n ding niet tegen wat schokjes kan dan....
|
|
||||
|
||||
blijft electronica natuurlijk.
als ik een tijdje met jou ga schudden gebeurt er niets,maar dat blijf je ook niet voor altijd volhouden;-) bwaaak |
|
|||
|
|||
Ja das juist maarja... niets meer aan te doen...
Toch bedankt allemaal om even te reageren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 stuk | Aartmans | iPhone algemeen | 5 | 23-09-10 21:24 |
HELP,iphone mogelijk stuk! | tommypanis | iPhone algemeen | 9 | 10-06-10 21:23 |
Iphone stuk? | Thibaut1993 | iPhone algemeen | 14 | 24-03-10 20:02 |
Iphone Stuk | Rene3g | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-12-08 22:00 |
iPhone echt stuk | soemy | Unlock [archief] | 1 | 22-01-08 22:36 |
|
|