Iphone stuk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, onlangs heb ik een iphone gekocht van een vriend. Hij werkte met een simkaart van proximus. Nu heb ik deze geupload bij itunes naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone stuk?
Goededag, onlangs heb ik een iphone gekocht van een vriend. Hij werkte met een simkaart van proximus. Nu heb ik deze geupload bij itunes naar de nieuwste versie ( 3.1.3 ) en nu komt er constant "THE SIM IS NOT..." op als ik itunes open. ( de iphone zelf wil wel opstarten maar er komt op dat ik hem moet verbinden met itunes ) Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt. Of moet ik deze eens binnen doen bij een winkel van apple?
Kan iemand mij helpen? Grt, Thibaut |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je telefoon moet geactiveerd worden. Daarvoor is de SIM nodig van de provider die 'm oorspronkelijk geleverd heeft.
Hij is dus niet kapot. |
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Wat is je modelnummer?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
intellingen - algemeen - info - model
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer dit eens. Hiermee zou je alle interne informatie over je iPhone moeten kunnen checken
[GUIDE] Find 3GS ECID (Windows) - iPod touch Fans forum |
|
|||
|
|||
thibaut,
het type is niet van t-mobile nederland, en een nederlandse t-mobile simkaart zou dus niet kunnen werken. er is een mogelijkheid dat deze iphone door kpn is geleverd, dan zou je moeten testen door een kpn simkaart erin te doen en checken of t werkt. anders is het een buitenlandse iphone, dan wens ik je veel succes om een simkaart uit het buitenland te halen en om te kijken van welke provider die dan moet zijn. ik weet dat er verschillende winkeltjes zijn in grote steden die iphones simlockvrij kunnen maken, dan raad ik je aan om daar even langs te gaan om na te kijken wat er daar mogelijk is.
|
|||
|
|||
Of je maakt 'm zelf simlockvrij. Het handigst is nog om gewoon even terug te gaan naar je vriend, die heeft 'm eerder immers ook weten te unlocken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Gegroet,
ik ben net terug van een apple winkel en daar ben ik niet veel geholpen , de man zei dat je hem alleen maar in het land kan gebruiken van waar hij koms ( klopt waarschijnelijk niet) . Is er geen andere manier om bv. alles van de iphone te verwijderen en alles opnieuw te installeren? Mvg, thibaut |
|
|||
|
|||
Mobistar is standaard simlockvrij.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het probleem dat het ding geactiveerd moet worden. Gezien de firmware versie (3.1.2) zou ik 'm jailbreaken en er een reeds geactiveerde firmware opzetten. Volgens mij is dan je probleem opgelost.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone stuk/aansprakelijkheidsverzekering? | frummel | iPhone algemeen | 0 | 25-04-11 16:25 |
iphone 4 stuk | Aartmans | iPhone algemeen | 5 | 23-09-10 21:24 |
boxen iphone stuk? | Leagle_Hunt | iPhone algemeen | 5 | 13-07-09 12:37 |
Iphone Stuk | Rene3g | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-12-08 22:00 |
iPhone echt stuk | soemy | Unlock [archief] | 1 | 22-01-08 22:36 |
|
|