onderste scherm kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone is op de grond gevallen, nu zit er een barst in het scherm, niet het bovenste glazen of lcd scherm of zoiets, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
onderste scherm kapot
mijn iphone is op de grond gevallen, nu zit er een barst in het scherm, niet het bovenste glazen of lcd scherm of zoiets, maar het echte werk daaronder, hij was niet verzekerd en ik heb niet zoveel zin om 600 euro te betalen voor een nieuwe, daarom de vraag: is dit te reparen? zo ja, waar? (ik woon in overijssel, beetje in de buurt zou handig zijn )
b.v.d |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk hier eens: ISN Service Nederland iPhone en iPod Reparatie of hier: Pdatech iPhone Reparatie , htc, MacBook, Notebook Reparatie Service / Den Haag, Nederlands - PDATECH
Zijn beide niet bepaald in de buurt maar het zijn wel 2 bekende reparateurs (hier op het forum) |
|
|||
|
|||
bedankt voor je snelle reactie, hoe heet dit deel van mijn iphone? het is dus niet het bovenste maar echt het scherm eronder zelf...
|
|
||||
|
||||
Onder het glas zit het LCD scherm.
|
|
|||
|
|||
wat gaat een vervangend lcd scherm ongeveer kosten
hartstikke bedankt btw (A) |
|
|||
|
|||
ik weet niet waar je in overijssel woont, maar ik weet wel een goed en goedkoop adres in Almelo
|
|
|||
|
|||
ik woon in almelo
Zou je dat adres even willen posten of in een privebericht willen sturen? 1000x dank Laatst gewijzigd door Bomans; 24-03-10 om 16:42. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
je hebt pb
|
|
||||
|
||||
Is het een bedrijf in Almelo of een persoon? Misschien kun je mij het adres ook geven? Is wel interessant iemand in de buurt die dit doet.
|
|
||||
|
||||
In Almere zit een zaak die voor €90. een nieuw scherm er in zet, in nog geen 2 uurtjes tijd. Adres kan ik voor je regelen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Scherm kapot | Mutske | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 16:50 |
onderste deel scherm werkt niet | jaap11 | iPhone algemeen | 3 | 16-04-10 16:40 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Onderste gedeelte van scherm werkt niet meer! | Jeroenj | Archief | 1 | 17-07-08 19:56 |
|
|