Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een iPhone 4 4.2.1 tethered gejailbreaked. En die kon gewoon normaal booten. Hij bleef dus niet hangen bij de Apple logo. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb onlangs een iPhone 4 4.2.1 tethered gejailbreaked. En die kon gewoon normaal booten. Hij bleef dus niet hangen bij de Apple logo. Het enige was dat ik Cydia en alle andere third party apps niet kon openen. Hij bootte dus wel als een niet gejailbreakte iPhone. Nadat ik hem heb opgestart met redsn0w bootte hij als een gejailbreakte iPhone.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik mijn iphone van 4.1 naar 4.2.1 tethered het beste via itunes doen of via tinyumbrella of maakt dat niks uit. Ik ben niet afhankelijk van een unlock. Ik heb hem bij t-mobile met abonnement |
|
|||
|
|||
Hallo Ik heb de nieuwe Tiny umbrella gedownload ( ~.5 ofzo) en ik doe save shsh dan komt er niet 4.3 beta2 bij te staan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(bij 4.2b3 had ik dat ook)
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iphone4 versie 4.2.1 (8C148) en firmware 03.10.01. Ik heb greenpoison unzipped en mijn iphone al meerdere keren aan een behandeling van het betreffende programma onderworpen. Ik krijg dan bijna altijd "Jailbreak complete!" maar als ik daarna door mijn apps blader staat er geen loading of cydia icoon. Wat moet ik doen? (< ander forum?) Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Greenpois0n is nog niet klaar om 4.2.1 te jailbreaken. Je zult nog even met redsn0w aan de slag moeten (is helaas alleen nog wel tethered). Misschien in jouw geval goed om te wachten tot de untethered JB uitkomt, want het klinkt alsof je nog niet zoveel kaas gegeten hebt van Baseband versies, firmwareversies, enz. Maar da's mijn interpretatie van jouw vraag.
|
|
|||
|
|||
Klopt! Toch, snelle leerling en gretig als het gaat om dit soort dingen! Tevens eerste keer dat ik zowaar wat post op internet, ik was volledig in de veronderstelling dat alles al te vinden was. Maar ik wacht geduldig op nieuwe software. Dank!
|
|
||||
|
||||
Hallo,
is het de moeite om de 4.2.1 op de iphone 4 te jailbreaken? Bedoel dan als de meeste apps bij cydia al werken op 4.2.1 Heb alleen sbsettings, winterbord, lockscreen seconds, bytafont, gridlock en ifile. Groetjes Jonas |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je nou precies?
Is het de moeite waard om te jailbreaken of kost het veel moeite om te jailbreaken? |
|
||||
|
||||
Ik zou als ik jou was even wachten totdat de untethered jailbreak uitkomt, want dat zal niet superlang meer duren. Die is er zo!
|
||||
|
||||
Gewoon om te jailbraeken want veel moeite is het niet. Wil weten als de apps werken.
Groetjes |
|
|||
|
|||
Kan ik mijn iphone van 4.1 naar 4.2.1 tethered het beste via itunes doen of via tinyumbrella of maakt dat niks uit. Ik ben niet afhankelijk van een unlock. Ik heb hem bij t-mobile met abonnement
|
|
||||
|
||||
Dan heb je die unlock dus niet nodig als er een T-Mobile sim-lock op zit.. En je kunt het beste updaten met iTunes, en vervolgens jailbreaken met redsn0w.
|
|
|||
|
|||
Toch heeft niemand nog mijn vraag beantwoord n.l. Waarom zou je iPhone 4 gaan jsilbreaken Volgens mij kun je heel veel apps via de normale weg downloaden
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 3gs 8gb die wil ik graag jailbreaken maar heb versie 4.2.1(8C148a)
met modemfirmware 05.15.04 Tevens ben ik hier nieuw en is het mijn eerste iphone |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik dus via de normale weg update (via itunes) krijg ik dus een nieuwe baseband. Is er buiten de unlock nog een andere reden om op 01.59.00 te willen blijven (bijv voor toekomstige jailbreaks enz) of kan het geen kwaad om gewoon via itunes te updaten? |
|
||||
|
||||
Een baseband unlock gaat inderdaad lang duren, dus zou ik ook wachten met updaten via iTunes als ik jou was.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vraag was dus of het nut heet om op 01.59.00 te blijven voor iets anders? Of is de unlockmogelijkheid het enige waarvoor je je baseband niet moet updaten? |
|
||||
|
||||
Die unlockmogelijkheid is het enige waarvoor je je oude baseband zou moeten behouden, meer soeps is er niet aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|