Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 Áls ik jou was zou ik w8en tot de untethered als ik me niet vergis moet je als de untethered ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoop dat het niet al te lang meer duurt
|
|
|
|||
|
|||
ik w8 ook al heel lang maar als het vrijdag niet komt ga ik alsnog voor de tethered denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ga nou maar gewoon nu, zoveel maakt het toch niet uit dat hij tethered is, er gebeurt heus niets hoor. Je hoeft hem alleen maar op te starten met behulp van de computer, voor mij is dit echt no big deal hoor. Ik neem toch altijd m'n lader mee naar school, voor het geval dat hij helemaal leegraakt. Maar ik weet niet of jij hem de hele tijd in je handen hebt en of de batterij dan wel erg hard gaat, maar zolang dit niet het geval is hoef je je echt geen zorgen te maken over die tethered jailbreak hoor. De kans is wel met een miniscuul verschil, groter dan met een untethered jailbreak dat je een crash hebt, maar vooralsnog heb ik persoonlijk geen problemen gehad.
|
|||
|
|||
ipws
als ik de ipws download krijg ik 1 map en 8 bestanden
te zien maar geen ipws wat doe ik verkeert help aub kan ik um jailbreaken |
|
||||
|
||||
Je moet de .zip renamen naar .ipsw, lukt dit niet? Moet je het bestand opnieuw downloaden en in plaats van opslaan als .zip, moet je de naam veranderen naar .ipsw!
|
|
|||
|
|||
ga het gelijk proberen thanks
|
|
|||
|
|||
misschien hele stome vraag hoe doe ik dat haha
|
|
||||
|
||||
Kan je niet kiezen voor opslaan als, als je zeg maar het bestandje download? En staat er dan achter de naam van het IPSW bestand niet .zip? Als dit wel het geval is moet je zeg maar het .zip weghalen en .ipsw ervoor in de plaats invullen.
|
|
|||
|
|||
oo zo oke duidelijk hartelijk dank voor je vlote antwoord
|
|
||||
|
||||
Mijn 2e naam is bunny (als in bucks bunny) haha ik ben niet grappig..
|
|
|||
|
|||
lukt niet
redsnow stopt er mee en mijn iphone geeft downloading jailbreak data aan
melding redsnow werkt niet meer wtf |
|
||||
|
||||
Welke Windows versie heb je ? Windows 7 ? Heb je 'm dan wel in compatibility modus (XP) gestart en als administrator ? Niet zo snel opgeven he ;-)
|
|
|||
|
|||
windows vista hij stop bij ramdisk
als geprobeert Laatst gewijzigd door jtstyle; 26-01-11 om 21:25. |
|
||||
|
||||
Probeer hem eens in compabiliteit op 98 te zetten, en vervolgens te runnen als administrator, doet hij het dan wel?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
You're welcome
|
|
|||
|
|||
rrrrrrr
er zijn geen sources in cydia.
En ik kan geen sources toevoegen did not find repository als dit het laatse waar ik tegen aan loop dan kan het er ook nog wel bij |
|
||||
|
||||
Probeer hem anders eens opnieuw te jailbreaken, heb je bij redsn0w 100% zeker alleen gekozen voor Install Cydia?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm, probeer anders eens je telefoon uit te zetten.
Dan naar Redsn0w gaan en vervolgens je FW kiezen etc. Bij de volgende pagina uncheck je Install Cydia maar kies je voor Just boot tethered now! Als ie dan opgestart is, kijk eens of Cydia dan wel werkt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|