Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gehoord van iemand op de klantenservice van Vodafone dat de jailbreak 10 februari uit komt ik hoop dat die gelijk heeft....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb gehoord van iemand op de klantenservice van Vodafone dat de jailbreak 10 februari uit komt ik hoop dat die gelijk heeft.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja dat zien we dan wel weer
|
|
||||
|
||||
Er zijn intussen wel een heleboel data's genoemd, wat dacht je van gewoon afwachten? Het is dichtbij dat weten we allemaal.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zou dit waar zijn? Untethered jailbreak voor 4.2.1
Jailbreak iOS 4.2.1 Untethered with Redsn0w 0.9.7 [How To] | TheTechJournal.com Groetjes Jonas |
|
|||
|
|||
ALS het waar is staat er niet bij dat ie voor de iphone 3gs is.....
|
|
|||
|
|||
We zullen nog even moeten wachten. Heb momenteel ook een tethered jailbreak, maar wel op 3gs new bootrom met 4.2.1 geïnstalleerd en unlocked op baseband 5.13.04. Heb een oplossing gevonden zonder ipad baseband te gebruiken. Kan alleen geen gebruik maken van de base provider ,maar dit blijkt een algemeen probleem te zijn bij alle unlocked iphone's.
|
|
|||
|
|||
hoe weet je of het een nieuwe of ouwe bootroom is bij een 3 gs?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
thnx nog vraagje idetector moet ik dat op mn pc zetten of op de iphone?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb me een beetje ingelezen in het jailbreaken en inmiddels de ipod touch 3g Ios 4.1 gejailbreakt van een vriend. Ik heb dat gedaan met Redsn0w. Maar ik vroeg me af wat is nou het beste om het mee te jailbreaken en waarom? Redsn0w, Greenpois0n of Sn0wbreeze? of zijn er nog meer? En weet iemand of er al een unthereted jailbreak uit is voor 4.2.1?
Bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En wat is de beste manier om hem thereted te jailbreaken?
Bedankt! |
|
||||
|
||||
Met redsn0w
https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1 Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb zelf een ipod touch 4g. Is het zeker dat het dan lukt? ik heb het ipsw bestand van 4.2.1 al wel.
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan gewoon, maar het is wel een tethered jailbreak!
|
|
|||
|
|||
okee bedankt!
|
|
|||
|
|||
ik heb hem net gejailbreakt. Alles ging goed alleen het icoontje van Cydia is wit. En start niet op. wat kan ik hier aan doen?
|
|
||||
|
||||
Sluit hem af en boot via redsn0w. Dit keer met alleen optie 3 aangevinkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|