Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik een zip bestand om kan zetten naar een ipsw bestand? Alsvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik een zip bestand om kan zetten naar een ipsw bestand? Alsvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lukt dit je niet, vink dan eerst de optie "Verberg extensies van bekende bestandstypen" uit (of iets in die richting, ik heb alles in het Engels) in het venster map- en zoekopties in Windows Verkenner. Een IPSW-bestand is, net zoals ZIP- en RAR-bestanden, een archief. Bij het downloaden van een IPSW-bestand wordt automatisch de extensie gewijzigd naar .zip. Na dit handmatig te hebben veranderd wordt het bestand weer herkend door iTunes. Laatst gewijzigd door Ducci; 10-02-11 om 18:26. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry bedoel jailbreak..
|
|
|||
|
|||
ik heb een 3g en een firmware 4.2.1.
kan ik deze jailbreaken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ducci; 11-02-11 om 00:30. |
|
|||
|
|||
ik heb de mijne gejailbreakt met redsnow op windows XP omdat greenpoison mijn 3G niet vond in DFU mode.
Mijn 4G eerst met redsnow op windows XP en daarna met greenpoison en dat werkte. De laatste duurde wel ff moest eerst leegmaken en dan terugzetten van reserve kopie en daarna jailbreaken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beste mensen ik heb een hele korte vraag bij de jailbreak Greenpois0n is daar ook de unlock al van uit ?
m.v.g jos! |
|
|||
|
|||
ik ben een redelijke nono op iphone gebied. Ik heb een Iphone 4 16G met OS 4.2.1. van vodafone (abonnement). Hoe moet ik deze nu jailbreaken, is dacht eerst alleen GreenpoisOn nodig te hebben maar nu lees ik ook weer dat er eerst redsnow over moet?
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen waar ik moet beginnen? Enne, oja ....... wil 'm daarna natuurlijk wel gewoon aan en uit kunnen zetten (dus zonder verbinding met Itunes). Alvast bedankt voor jullie snelle reactie, Gr.Nick |
|
|||
|
|||
jailbreak 4.2
Citaat:
Als je met je muis op de link van de juiste software gaat staan dan rechtermuisknop doel opslaan als.. dan zie je de naam in blauw staan (XP)zet daar .ipsw achter en daaronder ipv van gecomprimeerde map alle bestanden kiezen dan sla je het op als een ipsw bestand. gebruik de link hieronder. iOS Firmware succes |
|
|||
|
|||
jailbreak 4.2
Citaat:
Ik had net als jij eerst greenpoison gebruikt en bij moest ik mijn iphone wissen voordat hij het goed deed. succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
DANKJEWEL!!! Heb het jailbreakproces gedaan maar krijg cydia nu niet bij de menu?? |
|
|||
|
|||
krijg je geen cydia icon of start deze niet door?
Als je eerst gejailbreakt heb met greenpoison werkt het ook niet. Eerst bij itunes reserve kopie maken dan iphone wissen dan jailbreaken en als je klaar bent reserve kopie terugzetten. succes |
|
|||
|
|||
Heb een iPad ge-JB-ed met redsn0w 0.9.6b4 en dus tethered. Nu wil ik 'm graag untethered hebben. Wat is verstandig? Helemaal opnieuw met Greenpois0n of gewoon Greenpois0n eroverheen?
|
|||
|
|||
als je greenpoison nog niet gebruikt heb zou die gewoon eroverheen kunnen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Wat kan ik het beste doen.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Sluit de iPhone aan op de computer en zorg ervoor dat iTunes is afgesloten. 2. Start greenpois0n (de laatste versie, te downloaden vanaf deze website). 3. Breng de iPhone in DFU-modus door de instructies op het scherm op te volgen. Let op: laat bij de laatste stap de home-knop niet te vroeg los! (houd deze minstens ingedrukt todat de iPhone een wit scherm weergeeft) 4. Laat greenpois0n zijn werk doen. De iPhone start meerdere keren opnieuw op en laat ingewikkelde commando's zien. 5. Start nadat de jailbreak succesvol is toegepast de app 'Loader' en installeer Cydia. Dit zijn de standaardstappen die, afgezien van de vele dingen die verkeerd gedaan kunnen worden of fout zouden kunnen gaan (vaak door verkeerde uitvoer van de procedure), genoeg zouden moeten zijn om een jailbreak op jouw iPhone toe te passen. Laatst gewijzigd door Ducci; 13-02-11 om 03:32. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|