Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds geen untetred jailbreak?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen untetred jailbreak?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort een iPhone 3G, met versie 4.2.1. Ik wil deze graag jailbreaken maar ik wordt steeds verward. Moet ik hem nou eerst downgraden en dan jailbreaken? Of is het al mogelijk om hem direct met Redsn0w te jailbreaken?
Ik hoor het graag Daan |
|
||||
|
||||
Je kan hem direct jailbreaken met redsn0w.
Of je hem tethered of untethered kan jailbreaken, ligt aan je bootrom. |
|
|||
|
|||
hoe kan ik dat zien? Ik dacht dat alleen om de 3GS ging. Ik heb de 3G.
Heb je ergens een handleiding waarin het stap-voor-stap wordt uitgelegd voor windows? |
|
||||
|
||||
Sorry, dat klopt. Ik vergis me.
Je kan dus untethered jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Zou je me een link kunnen sturen hoe ik dit kan doen? Ik zie namelijk alleen maar guides met downgrades ofso? Zou je me dus een link ofso kunnen sturen met een stap-voor-stapgids voor windows om mijn 3G iphone 4.2.1 te jailbraiken? Dus niet zo'n vage, want die snap ik echt niet!
hartstikke bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke, ik kijk even wat er dan allemaal gedaan moet worden. Bij stap 8 (step eight) staan er een aantal mogelijkheden. Welke zijn essentieel? Ik neem aan Clydia. Maar MOET install iPad baseband ook aangevinkt worden? En is ''enable battery percentage'' handig?
Ook vroeg ik me af wat ''unlocken'' is dat aan het einde van de guide staat. Er staat dan: UNLOCK: You can now follow this tutorial if you want to unlock your device. Is dit echt nodig? En wat houdt het in? Wederom een heleboel vragen maar ik stel het op prijs als ze beantwoord worden, Daan |
|
||||
|
||||
Citaat:
Unlocken = simlockvrij maken. |
|
|||
|
|||
Oh oke, volgens mij is dat al gedaan. Maar dat kan neem ik aan altijd later.
|
|
||||
|
||||
ik heb een 2ehands 3Gs met mijn KPN simkaart er in. Maar ik weet niet of deze is geunlocked of never locked is. En dus weet ik niet of ik 'm kan jailbreaken (hij draait al op 4.2.1 en modemfw 05.15.04).
|
|||
|
|||
update Iphone 3gs - 3.1.2 - naar 4.*
Hallo,
Kan iemand me aub helpen? Ik heb een iphone 3gs - new bootrom - modem firmware 05.11.07 & Ios3.1.2 jailbreak blackra1n & unlocked. Ik heb mijn SHSH gesaved voor 4.1 - 4.2.1 - 4.3b2. Graag had ik naar een 4.* versie geupgraded. Kan ik dit? |
|
|||
|
|||
Dat kan, geen probleem 4.1 is een makkie en 4.2.1 kan ook je moet alleen zorgen dat je baseband niet upgedate wordt er is nog geen unlock voor 4.2.1 Jealbreaken kan via Redsnow is wel tethered (dus elke keer als je reboot moet je hem aan de pc hangen)
|
|||
|
|||
bedankt voor de reply maar wanneer ik met snowbreeze de cooked firmware voor 4.1 wil herstellen in iTunes krijg ik error 1604 en ireb blijkt hier niet te werken...
Nog ideeën of tips? |
|
|||
|
|||
Is er al wat bekend betreft de untethered jailbreak voor de 3GS new bootrom? gaat die nog komen of gaat het gewoon niet lukken?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb de firmware voor IOS 4.2.1 gedownload.Ik zie alleen als ik het uitpak met winrar niet het IPSW bestand wat doe ik verkeerd??Ik hoor toch een blokje te krijgen??Ik wil er wel een plaatje bij zetten hier maar weet niet hoe dat werkt |
|
|||
|
|||
In winrar de naam van het bestand veranderen en waar .zip staat , dit veranderen in .ipsw
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb zo ook mn iphone 4 met 4.2.1 untethered gejailbreakt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|