Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De SHSH blobs van 4.2.8 kun je niet meer verkrijgen. Dus je kunt niet downgraden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De SHSH blobs van 4.2.8 kun je niet meer verkrijgen. Dus je kunt niet downgraden.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Help! ik ben een leek op jailbreak gebied. ik wil graag mijn unlocked 3g jailbreaken maar blijf ik dan mijn unlock behouden of niet?
|
|
||||
|
||||
Heb je een software unlock (via ultrasn0w) of een provider (IMEI) unlock?
|
|||
|
|||
Ik heb een door de provider simlock vrij gemaakte iPhone 3G
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thnx voor de snelle reactie! dan ga ik het er maar eens op wagen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb voor een kennis van mij hier een Iphone 3G. Zij heeft er de ballen verstand van, dus heb allerlei trucs uitgehaald om er uberhaupt achter te komen of het een 3G of 3GS is aangezien er een itunes logo staat en ik niet gewoon in het menu kan. Maargoed, nu mijn vraag....
Kan deze iphone unlocked worden? In DFU mode in itunes geeft hij aan dat de firmware up to date is. Klopt het dat het dan heel moeilijk gaat worden om hem nu te unlocken, aangezien hij waarschijnlijk op de nieuwe baseband zit? Ik heb me echt al suf gezocht en van alles geprobeerd, maar kom er niet uit |
|
||||
|
||||
Je kunt de iPad truc (met "definitief" verlies van GPS) of een IMEI unlock proberen.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor je snelle reactie! Een imei unlock wordt lastig denk ik. Zit een at&t kaart in. (iemand heeft hem in haar taxi laten liggen)
Op de ipad truc zal ik even gaan zoeken. Met definitief verlies van gps, bedoel je ook echt definitief? of zal dat te zijner tijd ook wel weer te fixen zijn? |
|
||||
|
||||
Sorry, ik ga je niet helpen om een gevonden iPhone onrechtmatig toe te eigenen.
|
|
||||
|
||||
Ik snap je reactie wel, omdat het verhaal mss niet geloofwaardig overkomt. Maar er vanuit gaande dat het wel zo is.....wat moet ze er anders mee? Ze heeft geprobeerd te achterhalen van wie hij was, maar er zat een code op. Vervolgens een aantal weken in bewaring gehad in de hoop dat de eigenaar contact op zou nemen met het taxi bedrijf, maar dit is niet gebeurd, waarschijnlijk omdat het een buitenlander was, tijdelijk in Nederland en het niet zover heeft gezocht bij het taxi bedrijf na te vragen.
En nu ze hem een tijdje heeft liggen gaat ze hem toch maar gebruiken...tja, weggooien is ook zonde, dat zou toch niemand doen? Vandaar dat ze hem door iemand heeft laten resetten, maar komt er niet verder mee. Ze vertelde me dit verhaal en ik bood aan het voor haar te proberen. |
|
|||
|
|||
jailbreak
Hallo ik heb een iphone 3 gs jailbreak 4.2.1 (8c148a) baseband 05.15.04
deze wil ik updaten het is een simlockvrije telefoon welke jailbreak kan ik gebruiken hiervoor en naar welke firmware kan ik het beste updaten???? |
|
|||
|
|||
jailbreak, hoe
ik heb een ipod touch 4.3.5 gejaibreakt; als os 5 unthetered te jailbreaken is hoe kan ik dat gaan doen; hoe pak ik dat aan? Eerst via itunes os 5 binnen halen en dan jailbreaken? Ben ik dan niet al mijn apps die ik op de jailbreakte versie 4.3.5 had staan kwijt? Kan ik altijd terug naar de gejailbreakte versie 4.3.5? ( bijv. via de backup onder itunes?)
Of moet je perse al je apps weer installeren opnieuw dan? Of is er een manier om van jailhreak 4.3.5 naar jailbreak 5 te gaan, op een directe manier? |
|
|||
|
|||
de link bovenaan pagina 1 naar redsnow voor het jailbreaken van mijn iphone 3G met versie 4.2.1 werkt niet. Waar kan je de juiste versie van redsnow vinden om mijn 3G te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
ik heb een iphone 3g met ios versie 4.2.1 mijn vraag is kan ik deze ook jail breaken? Hoe werkt dat jailbreaken nou precies en waar download ik het bestandje? Met vriendelijke groet Silibermoh |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Greenpois0n: Untethered-jailbreak (zie wiki):
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met redsn0w: Untethered-jailbreak (zie wiki):
http://blog.iphone-dev.org/post/1652...ing-with-apple |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik snap er echt helemaal niets van daarom zocht ik dus ook een forum |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|