iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78360-keuzehulp-mijn-idevice-jailbreaken-ios4-2-a.html)

iWiefring 20-02-11 13:51

Wat boeid het, waarom wil je persé limera1n, greenpois0n doet precies hetzelfde en je kan precies dezelfde dingen alleen dan met een ander programma..

Clifton1 22-02-11 05:59

Ej toppers hierro.De iphone 4 is gejailbreak met limeran1 en Greenpois0n.
De iphone met de limeran1 jailbreak veroorzaakt geen problemen.
Greenpios0n geeft wel problemen. Vandaar dat ik aan het twijfelen ben als ik het wel moet gaan jailbreaken met Greenpios0n. Hopelijk is er mensen hier met advies en enige idee wanneer limeran1 komt met een nieuwe versie van hun jailbreak ??????????. Reageren aub.

Clifton1 22-02-11 13:25

Ey zijn er mensen die kunnen reageren op mijn vorige vraag betreffende greenpois0n en limera1n . en waanneer er informatie is omtrent het uitkomen van limera1n opvolgers.

XIII 22-02-11 13:55

Greenpois0n gebruikt de limera1n exploit en Geohot heeft het vast te druk met de rechtszaak tegen Sony, dus ik zou niet op een andere tool voor 4.2.1 wachten als ik jou was...

AriM6 24-02-11 18:57

Hallo,

Ik heb een iPhone 4, firmware 4.1 gejailbreakt en geunlocked.
Ik zou willen updaten naar 4.2, maar ik heb wel mijn unlock nodig anders kan ik mijn telefoon niet gebruiken.
Is dit mogelijk ?
Excuses als dit al ergens eerder gevraagd is.

Dyonko 25-02-11 13:41

Ik heb een iPhone 3G 8GB met software versie 4.2.1. Ik heb nog geen jailbreak , maar wil deze er wel op zetten met Redsn0w , kan ik dat zomaar doen of moet ik eerst nog iets veranderen aan de bandbreedte (had ik ergens gelezen). Kon er zo 1 2 3 niks over vinden omdat toch niet veel mensen een 3G meer hebben.

Met vriendelijke groet,

Duke.

XIII 25-02-11 13:44

Bandbreedte veranderen?

Bedoel je misschien baseband?

(en zelfs dan snap ik de opmerking helaas niet)

Dyonko 25-02-11 13:52

Baseband inderdaad, sorry.

Ja ik had gelezen dat als ik mijn 3G 4.2.1 wil jailbreaken ,ik eerst wat moest doen met de baseband. Nu ben ik verder een geweldige leek en zegt mij dit niks.

XIII 25-02-11 14:10

Heb je een softwarematige unlock nodig?

(zit er een simlock op je iPhone en gebruik je een andere provider dan die van de simlock?)

Dyonko 25-02-11 14:12

Nee, ik heb gewoon T-Mobile.

XIII 25-02-11 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dyonko (Bericht 645816)
Nee, ik heb gewoon T-Mobile.

Dan hoef je alleen maar op te letten dat je niet per ongeluk de iPad baseband via redsn0w installeert.

Als je echt een leek bent adviseer ik je eerst meer te lezen (op dit forum) voor je aan een jailbreak begint.

Dyonko 25-02-11 14:32

Echte leek valt ook wel mee, eerder beginner. Heb al aardig wat rondgelezen dus denk dat het wel moet lukken. Mocht iets niet lukken dan meld ik het wel , in ieder geval erg bedankt :)!

mustii 25-02-11 15:53

Beste leden,

Ik wil mijn iphone 3gs updaten naar 4.2 kan ik hem dan jailbreaken ?

Modemfirmware; 05:13:04

Al vast bedankt!

Dyonko 25-02-11 16:15

Vraagje, doet Redsn0w het ook gewoon met Windows 7 of moet je het echt opstarten in XP Compatibility mode?

Oente 25-02-11 16:20

Hallo,

Ik heb er lang over zitten nadenken, maar wil mijn Iphone 4 ook gaan jailbreaken. Heb me er vanmiddag even goed in verdiept, maar wil nog wel even voor de zekerheid een bevestiging hebben, voordat ik het ga doen. Ik beschik dus over een Iphone 4, 16 GB en versie 4.2.1. En dus kan ik mijn iphone untethered jailbreaken toch? Als ik het goed heb gelezen heb ik dus greenpois0n nodig? Die heb ik inmiddels op mijn PC staan, alleen moet ik er voor zorgen dus voor zorgen dat Itunes uit staat? Alleen als ik dan verder lees, moet ik als ik de iphone in de DFU-modus wil zetten, Itunes wel weer hebben aan staan, klopt dat? En mijn laatste vraag is of ik de applicaties die ik nu op me telefoon heb staan, ook er blijven op staan?

Alvast bedankt.

Edit: Het is me al gelukt! :D

dorina 26-02-11 23:56

jailbreak gelukt maar werkt niet
 
hallo ik heb een jailbreak met greenpois0n gedaan alles is goed gegaan maar met bij het synchroniseren met i tunes geeft hij voor de apps die ik erop wil zetten een fout melding.
Ik heb cydia wel op het scherm staan en bij het opstarten komt ook het logo van greenpois0n te staan iemand hulp

Twill 02-03-11 12:11

Hallo allemaal,
Ik heb sinds gister de Iphone 4 32G met iOS 4.2.1 , nu heb ik de hele dag al geprobeerd om deze te jailbreaken met greenpoison maar hij geeft telkens aan dat de jailbreak failed is :/ ik heb ook een ipod touch 4g en die kon ik wel zonder probleem jailbreaken (dat is geen iOS 4.2.1)

Drol33 04-03-11 10:29

iOS 4.2.1 afhankelijk van SIM
 
Beste,

Allereerst, complimenten voor jullie forum!
Jammer dat ik jullie forum niet eerder gevonden heb, dan had onderstaande voorkomen kunnen worden...

Ik ben zo slim geweest om Iphone 3G via Itunes up te daten naar laatste firmware, en ik ben afhankelijk van unlock. Dus nu werkt er niets meer...

Is er al nieuws mbt unlock voor iOS4.2.1. -> 3G?
Of is er een mogelijkheid om de update restoren/Iphone resetten naar oude firmware?

Groeten Frank

albert55 04-03-11 10:48

Mogelijkheid om te jailbreaken?
 
Beste mensen kan ik mijn Iphone 3GS 16 G met iOS 4.2.1jailbreaken?
De modem firmware is 05.15.04, of heeft dit er niets mee te maken?
Graag wil ik dit doen unthererd met GreenpoisiOn.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Albert.

Hattempaul 04-03-11 16:47

ik heb een Idevice met 4.0.1(8A306) er op
Model MC139DN
Modem Firmware 05.13.04

kan ik mijne dus update naar een betere (weet zo het getal niet ^^)
zo ja Hoe ?>

EDIT: en heb volgens mij samen met de vorige eigenaar een unlock gedaan via cydia en dan naar manage enz. enz. wat we op dit forum hadden gevonden hij is nu untheretend (gewoon zonder extra hulp kunnen op starten :P)

ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven om me verder te kunnen laten helpen
Ps: ik heb Greenposion al op mn pc staan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.