iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78360-keuzehulp-mijn-idevice-jailbreaken-ios4-2-a.html)

eerdepeer 05-03-11 23:42

Hey allemaal,

Ik sta op het punt om een iPhone 3G te jb'en. Ik heb net geupdate naar firmware 4.2 omdat Spirit jailbreak op 3.1.3 niet goed werkte.

Aangezien redsn0w de juiste jb is om untethered te jb'en vroeg ik mij alleen wel af of ik na de jb door T-Mobile nog wel de telefoon kan laten unlocken?? (Lees: dus niet zelf unlocken). Momenteel wordt de telefoon toch nog wel via T-mobile gebruikt.

iNemesis 06-03-11 03:43

@ eerdepeer,
Je iPhone is theoretisch al unlocked door tmobile....Aileen dat merk je pas ALS je een and ere simkaart in stopt. Je kan gerust jailbreaken, voor een offiiciele unlock maakt het nits uit.

Hattempaul 09-03-11 12:31

Help ? < cheak vorige pagina

german 12-03-11 09:32

Hallo beste mensen,

Ik ben vergeleken met anderen op dit forum een leek en heb de volgende vraag:

Ben in het bezit van iphone 4 met firmware 4.2.1. Simkaart van vf erin. Moet wel nog tot begin mei wachten voor signaal van vf i.v.m. zakelijk overzetten van abonnement bij andere provider. Kan dus alles, behalve bellen.

Vraag: Kan ik nu al ongestraft jailbreaken met greenpoison of is het beter te wachten tot dat ik signaal van vf heb.

Stomme vraag zeker? Dank alvast voor jullie reactie!

jeffrey187 13-03-11 14:58

Hoi

Ik weet dat 4.2 te jailbreaken is met Greenpois0n of Snowbreeze maar ik heb toen bij 4.1 Limera1n gebruikt, nu is mijn vraag als deze ook geschikt is voor 4.2. Of moet ik echt het doen met Greenpoison of snowbreeze?

jailbreakme 13-03-11 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey187 (Bericht 651021)
Hoi

Ik weet dat 4.2 te jailbreaken is met Greenpois0n of Snowbreeze maar ik heb toen bij 4.1 Limera1n gebruikt, nu is mijn vraag als deze ook geschikt is voor 4.2. Of moet ik echt het doen met Greenpoison of snowbreeze?

limera1n is nie voor 4.2.Je moet het doen met greenpois0n

jeffrey187 14-03-11 21:24

Jah dat weet ik maar maak het niet uit van de baseband? ik heb nu ois 4.1 en bb 05.14.02 en als ik update naar 4.2 verand dan mn baseband? Is er een programma ofzo dat alles van mijn gsm backupt? en ook Cydia anders ben ik alles kwijt na de update

jdj79 15-03-11 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door german (Bericht 650551)
Hallo beste mensen,

Ik ben vergeleken met anderen op dit forum een leek en heb de volgende vraag:

Ben in het bezit van iphone 4 met firmware 4.2.1. Simkaart van vf erin. Moet wel nog tot begin mei wachten voor signaal van vf i.v.m. zakelijk overzetten van abonnement bij andere provider. Kan dus alles, behalve bellen.

Vraag: Kan ik nu al ongestraft jailbreaken met greenpoison of is het beter te wachten tot dat ik signaal van vf heb.

Stomme vraag zeker? Dank alvast voor jullie reactie!

Je hebt geen signaal nodig van je telco, om te jailbreaken.
Je kan je iphone dus alvast jailbreaken met greenpoison.

bloemenwinkel 16-03-11 01:41

Ik klop toch maar eens aan uiteindelijk en wil me iphone 3gs 4.2.1 jailbraiken en unlocken via me macbook. Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk dus wil er zeker van zijn dat het goed komt. Mijn suggestie was dan via het forum hulp te vragen en het beste stap voor stap uit te voeren in details. En het is nog even wennen met me macbook haha vandaar.

Nick1908 16-03-11 12:55

hey iedereen

ik heb mijn iphone gejailbreakt op de 4.1 , met die baseband van ipad (6.15.00)

is het mogelijk om up te daten naar de 4.2 endan zonder problemen te jailbreaken en te unlocken

alvast bedankt

thepablo 17-03-11 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick1908 (Bericht 652158)
hey iedereen

ik heb mijn iphone gejailbreakt op de 4.1 , met die baseband van ipad (6.15.00)

is het mogelijk om up te daten naar de 4.2 endan zonder problemen te jailbreaken en te unlocken

alvast bedankt

haha je was me net voor :p
met deze vraag zik ik dus nu ook.
En wordt het ook mogelijk om naar 4.3 te updaten / Jailbreaken / unlocken ?

thepablo 20-03-11 15:05

weet iemand het antwoord hierop ?

daanjur 24-03-11 11:54

kijk op deze site daar kun je alles vinden over jailbreaken:
Daar staat alles stap-voor-stap uitgelegd.

Mrcell 05-04-11 14:16

ik heb een 2 iphone's 3g met 1 met 4.2.1 erop en baseband 06.15.00. en de andere met 3.1.3. erop.
kan ik deze update naar 4.3.1 en hoe doe ik dat dan?

alvast bedankt.:D

XIII 05-04-11 14:22

Mrcell, nee, dat kan niet, want 4.2.1 is de meest recente (en laatste) firmware voor de 3G.

fiestaboyke 05-04-11 19:27

Ik probeer een collega van mij z'n iphone te jailbreaken (3Gs) maar het wil me maar niet lukken... Telkens als ik greenpoison opstart en de 3 stappen uitvoer zegt hij daarna, try again .... keer op keer, terwijl ik het volgens mij toch echt juist doe .... Als ik dan itunes opstart, dan zegt hij dat de iphone in herstelmodus hangt en dat ik hem moet herstellen, nu al vor de 6de keer ..... Nog mensen die dit probleem hebben/kennen???

Plz help ...


Ps de jb wordt gedaan op een windows 7 pc.

Yilmaz81 05-04-11 19:31

  1. Verbind je toestel via USB met de PC.
  2. Sluit iTunes af als deze automatisch op wordt gestart.
  3. Download greenpois0n van greenpois0n.com.
  4. Klik op de knop Jailbreak en volg de instructies op het scherm. Meer specifiek zul je gevraagd worden om eerst de Power-knop in te drukken, vervolgens ook de Home-knop in te drukken en tot slot alleen de Power-knop los te laten.
  5. Je toestel zal opnieuw op worden gestart en de jailbreak zal daarbij worden uitgevoerd, je kunt dit proces dankzij de verbose modus volgen.
  6. Je toestel zal vervolgens nogmaals opnieuw opstarten (zonder verbose modus).
  7. Je toestel is nu gejailbreakt. Je kunt op het toestel de Loader-applicatie selecteren (een nieuw icoontje op je SpringBoard) en vervolgens Cydia installeren.

Volg deze instructie

fiestaboyke 05-04-11 20:34

Heb ik ondertussen al 10tallen keren geprobeert maar hij wil niet opnieuw opstarten. Het enige wat gebeurd is dat hij na die 3 handelingen zegt, "try again" en dat ik dat dan niet kan omdat hij in herstelmodus hangt en ik hem elke keer opnieuw moet installeren ....

Yilmaz81 05-04-11 20:37

Jailbraik gaat door de herstelmodus heen. itunes helemaal wegklikken.

pc opnieuw opstarten.. eerst power knop dan home button erbij je hebt ze samen vast dan
en laaste powerknop los home ingedrukt blijven houden... dan moet die hem pakken...

probeer een ander usb poort

ikbennick20 11-04-11 17:23

sofware update, jailbreak en unlock
 
hallo,

ik heb een iphone 3gs met een jailbreak. ik gebruik versie 4.2.1
(8C148a) maar ik wil hem unjailbreak hebben. mijn toestel komt uit amerika en is simlockvrij. nu wil ik hem opdaten naar gewone versie 4.3.1 zonder jailbreak en hem simlockvrij hebben. kan iemand mij helpen?:o

groetjes,

Nick


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.