Android al mogelijk op iPhone 4? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb gelezen dat het redelijk eenvoudig is om Android te installeren op een iPhone 3G. Mijn vraag is of het inmiddels ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Android al mogelijk op iPhone 4?
Hallo allemaal,
Ik heb gelezen dat het redelijk eenvoudig is om Android te installeren op een iPhone 3G. Mijn vraag is of het inmiddels ook al mogelijk is om Android te installeren op iPhone 4. Weet iemand dat? En heeft er iemand al ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja iemand? Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Ja, Android is heel open, maar de gebruikers vriendelijkheid van zo'n telefoon valt in het niet bij de iPhone. Vooral alle instellingen die onder Android mogelijk zijn vind ik een chaos. Niet echt geschikt voor de normale gebruiker.
|
|
||||
|
||||
Nee het kan nog niet, zit er voorlopig nog niet in. Geen haar op mn hoofd om Android op mn phone te gooien. Heb een HTC Desire gehad en was er niet echt over te spreken. Snap niet waarom mensen zo lyrisch over Android doen ??
|
|||
|
|||
Wat voor voordelen geeft een android op iPhone ?
|
|
||||
|
||||
Je hebt een andere lockscreen, met die "Brick-Wall" waar je dan een bepaald patroon op kan tekenen weetjewel, ander menu. Overigens kan je die manier van ontgrendelen ook bij een Jailbroken iPhone installeren. Maarja, Andriod heeft niet echt voordelen op een iPhone.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Voor mij is het alleen al voor te proberen zal er echt niet dagelijks gebruik van maken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb android op mijn 3g gehad.
onstabiel,vastlopen en zeer warm worden + een tikkend geluid. de 3g is veel veel te traag om android te draaien. |
|
||||
|
||||
ja onstabiel ja dat zal idd wel ja. Alleen dat warm worden is dus niks. hoe kan het dat ie gaat tikken?
|
|
|||
|
|||
omdat ie bijna begint te koken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
werkt prima hoor, installeer "shape writer" maar... nu nog zorgen dat die het orginele keyboard kan vervangen zodat het native in apps werkt en ik ben blij
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Groet. |
|
||||
|
||||
----------->
Laatst gewijzigd door sjowol; 29-11-10 om 18:36. |
|
||||
|
||||
--------->
Laatst gewijzigd door sjowol; 29-11-10 om 18:37. |
|
||||
|
||||
Wow! Dat is, zo mogelijk, de meest arrogant post die il hier op het forum ben tegengekomen! En dat wil wat zeggen...
Je begint met een volkomen ongefundeerde stelling dat swype niet op een iPhone zou werken en als ik die dan met een legitiem rgument weer leg gooi je er nog maar wat veronderstellingen tegenaan? Heeft je mams je nooit geleerd eerst wat onderzoek te doen? a) shapewriter komt gewoon uit de appstore, er bestaat een lite en een pro versie (ShapeWriter) Op het moment niet verkrijgbaar omdat het bedrijf is overgenomen maar hopelijk snel terug) b) hoe kom je er in g'dsnaam bij dat een jailbreak alleen maar voor gratis apps zou zijn? ook hier heb je de klok horen luiden maar geen flauw idee waar de klepel hangt, toch eens wat meer op dit forum lezen misschien? Alhoewel, wat doe je eigenlijk op dit forum? Ben je niet rijk genoeg om je iPhone zaakjes uit te besteden? Als er wat is koop je toch gewoon een nieuwe? Of ben je zo'n gierige rijkaard? c) je bent te rijk om een jailbreak uit te voeren maar kijkt en reageert wel op een post over android installatie op de iPhone? Hummmm..... Op zijn minst vreemd te noemen (off topic: hee waar blijft die delete functie jp? ) Laatst gewijzigd door sjowol; 29-11-10 om 18:40. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ten tweede, ik ben zonder moeder opgegroeid, beetje respect daarvoor alsjeblieft, dus niet zomaar gaan zeggen dat ik m'n opvoeding niet gehad heb. Ten derde, sinds wanneer is het illegaal om te reageren op nieuwe posts, omdat ik een beetje actief probeer mee te doen aan dit forum? PS: Ik ben op dit forum er niet om ruzie te gaan maken met gebruikers, of wie dan ook! Mocht je willen discusiëren met me, kan dat via skype. Voeg me dan ook daar maar toe als je hier behoefte aan hebt. Laatst gewijzigd door iWiefring; 29-11-10 om 20:16. Reden: . |
|
||||
|
||||
Citaat:
2) dit kan ik natuurlijk niet weten, de opmerking die ik maakte was om duidelijk te maken dat je onnadenkend reageerde maar mocht je hierdoor gekwetst zijn mijn oprechte excuses hiervoor. overigens, respect moet je verdienen en op basis van je eerdere opmerking kan/kon ik je dat dus niet geven, op mij kwam je eerdere post zeer denigrerend over, misschien verstandig om je posts objectief door te lezen alvorens op "reactie versturen" te klikken? verder ben ik het volledig met je eens, dit forum is er niet om te ruzieen dus wat mij betreft is het hiermee afgedaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android lockscreen. iPhone 3G 3.1.3 | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 23:28 |
iPhone 1e gen.: iphone 2g android loch | Guest-20240213112918 | Unlock | 0 | 05-01-11 08:52 |
iPhone: Android op iPhone - Verzameltopic | The Unbelievable | Jailbreak | 2 | 06-06-10 12:53 |
android OS op iphone | YBinnenweg | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-11-09 19:09 |
|
|