//

Android al mogelijk op iPhone 4?

Android al mogelijk op iPhone 4? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb gelezen dat het redelijk eenvoudig is om Android te installeren op een iPhone 3G. Mijn vraag is of het inmiddels ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-11-10, 13:05
matsoft matsoft is offline
• iOS 2.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard Android al mogelijk op iPhone 4?

Hallo allemaal,

Ik heb gelezen dat het redelijk eenvoudig is om Android te installeren op een iPhone 3G. Mijn vraag is of het inmiddels ook al mogelijk is om Android te installeren op iPhone 4.

Weet iemand dat? En heeft er iemand al ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-10, 13:45
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Ja iemand? Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
  #3  
Oud 27-11-10, 19:25
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matsoft Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb gelezen dat het redelijk eenvoudig is om Android te installeren op een iPhone 3G. Mijn vraag is of het inmiddels ook al mogelijk is om Android te installeren op iPhone 4.

Weet iemand dat? En heeft er iemand al ervaring mee?
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Ja, Android is heel open, maar de gebruikers vriendelijkheid van zo'n telefoon valt in het niet bij de iPhone. Vooral alle instellingen die onder Android mogelijk zijn vind ik een chaos. Niet echt geschikt voor de normale gebruiker.
  #4  
Oud 27-11-10, 20:54
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Nee het kan nog niet, zit er voorlopig nog niet in. Geen haar op mn hoofd om Android op mn phone te gooien. Heb een HTC Desire gehad en was er niet echt over te spreken. Snap niet waarom mensen zo lyrisch over Android doen ??
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #5  
Oud 27-11-10, 21:23
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Wat voor voordelen geeft een android op iPhone ?
  #6  
Oud 27-11-10, 21:49
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone Bekijk bericht
Wat voor voordelen geeft een android op iPhone ?
Je hebt een andere lockscreen, met die "Brick-Wall" waar je dan een bepaald patroon op kan tekenen weetjewel, ander menu. Overigens kan je die manier van ontgrendelen ook bij een Jailbroken iPhone installeren. Maarja, Andriod heeft niet echt voordelen op een iPhone.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #7  
Oud 28-11-10, 03:54
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Maarja, Andriod heeft niet echt voordelen op een iPhone.
of toch wel?
swype... oh man ik mis swype
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #8  
Oud 28-11-10, 10:23
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Voor mij is het alleen al voor te proberen zal er echt niet dagelijks gebruik van maken.
  #9  
Oud 28-11-10, 14:34
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
of toch wel?
swype... oh man ik mis swype
Je weet toch hoe veel kleiner het scherm van een iPhone is vergeleken met een Samsung Galaxy hè? De enige telefoon met swype? Ik geloof niet echt dat het wat gaat worden op zo'n schermpie.
  #10  
Oud 28-11-10, 19:10
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

ik heb android op mijn 3g gehad.
onstabiel,vastlopen en zeer warm worden + een tikkend geluid.
de 3g is veel veel te traag om android te draaien.
  #11  
Oud 28-11-10, 19:29
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

ja onstabiel ja dat zal idd wel ja. Alleen dat warm worden is dus niks. hoe kan het dat ie gaat tikken?
  #12  
Oud 28-11-10, 20:06
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

omdat ie bijna begint te koken
  #13  
Oud 29-11-10, 11:20
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door calibra Bekijk bericht
omdat ie bijna begint te koken
Letterlijk?..
  #14  
Oud 29-11-10, 12:00
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Je weet toch hoe veel kleiner het scherm van een iPhone is vergeleken met een Samsung Galaxy hè? De enige telefoon met swype? Ik geloof niet echt dat het wat gaat worden op zo'n schermpie.
werkt prima hoor, installeer "shape writer" maar... nu nog zorgen dat die het orginele keyboard kan vervangen zodat het native in apps werkt en ik ben blij
  #15  
Oud 29-11-10, 16:53
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
werkt prima hoor, installeer "shape writer" maar... nu nog zorgen dat die het orginele keyboard kan vervangen zodat het native in apps werkt en ik ben blij
Ben jailbreakloos, wil dit ook graag zo houden. Heb er geen problemen mee om voor goede apps te betalen, daar heb ik het geld voor. En die Applicatie waar je het over hebt is waarschijnlijk voor gejailbreakte iPhone's, en zo een heb ik neit dus kan ik het ook niet uitproberen!

Groet.
  #16  
Oud 29-11-10, 18:22
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

----------->

Laatst gewijzigd door sjowol; 29-11-10 om 18:36.
  #17  
Oud 29-11-10, 18:28
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

--------->

Laatst gewijzigd door sjowol; 29-11-10 om 18:37.
  #18  
Oud 29-11-10, 18:29
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Wow! Dat is, zo mogelijk, de meest arrogant post die il hier op het forum ben tegengekomen! En dat wil wat zeggen...

Je begint met een volkomen ongefundeerde stelling dat swype niet op een iPhone zou werken en als ik die dan met een legitiem rgument weer leg gooi je er nog maar wat veronderstellingen tegenaan? Heeft je mams je nooit geleerd eerst wat onderzoek te doen?
a) shapewriter komt gewoon uit de appstore, er bestaat een lite en een pro versie
(ShapeWriter)
Op het moment niet verkrijgbaar omdat het bedrijf is overgenomen maar hopelijk snel terug)
b) hoe kom je er in g'dsnaam bij dat een jailbreak alleen maar voor gratis apps zou zijn? ook hier heb je de klok horen luiden maar geen flauw idee waar de klepel hangt, toch eens wat meer op dit forum lezen misschien?
Alhoewel, wat doe je eigenlijk op dit forum? Ben je niet rijk genoeg om je iPhone zaakjes uit te besteden? Als er wat is koop je toch gewoon een nieuwe? Of ben je zo'n gierige rijkaard?
c) je bent te rijk om een jailbreak uit te voeren maar kijkt en reageert wel op een post over android installatie op de iPhone? Hummmm..... Op zijn minst vreemd te noemen

(off topic: hee waar blijft die delete functie jp? )

Laatst gewijzigd door sjowol; 29-11-10 om 18:40.
  #19  
Oud 29-11-10, 20:15
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
Wow! Dat is, zo mogelijk, de meest arrogant post die il hier op het forum ben tegengekomen! En dat wil wat zeggen...

Je begint met een volkomen ongefundeerde stelling dat swype niet op een iPhone zou werken en als ik die dan met een legitiem rgument weer leg gooi je er nog maar wat veronderstellingen tegenaan? Heeft je mams je nooit geleerd eerst wat onderzoek te doen?
a) shapewriter komt gewoon uit de appstore, er bestaat een lite en een pro versie
(ShapeWriter)
Op het moment niet verkrijgbaar omdat het bedrijf is overgenomen maar hopelijk snel terug)
b) hoe kom je er in g'dsnaam bij dat een jailbreak alleen maar voor gratis apps zou zijn? ook hier heb je de klok horen luiden maar geen flauw idee waar de klepel hangt, toch eens wat meer op dit forum lezen misschien?
Alhoewel, wat doe je eigenlijk op dit forum? Ben je niet rijk genoeg om je iPhone zaakjes uit te besteden? Als er wat is koop je toch gewoon een nieuwe? Of ben je zo'n gierige rijkaard?
c) je bent te rijk om een jailbreak uit te voeren maar kijkt en reageert wel op een post over android installatie op de iPhone? Hummmm..... Op zijn minst vreemd te noemen

(off topic: hee waar blijft die delete functie jp? )
Ten eerste, nee ik doe niet zoveel research, maar ik had 'm wel al gezocht in de App Store, en aangezien die daar niet instond dacht ik dat hij alleen verkrijgbaar was via Cydia. Sorry voor die 'misunderstanding' dan.

Ten tweede, ik ben zonder moeder opgegroeid, beetje respect daarvoor alsjeblieft, dus niet zomaar gaan zeggen dat ik m'n opvoeding niet gehad heb.

Ten derde, sinds wanneer is het illegaal om te reageren op nieuwe posts, omdat ik een beetje actief probeer mee te doen aan dit forum?


PS:
Ik ben op dit forum er niet om ruzie te gaan maken met gebruikers, of wie dan ook! Mocht je willen discusiëren met me, kan dat via skype. Voeg me dan ook daar maar toe als je hier behoefte aan hebt.

Laatst gewijzigd door iWiefring; 29-11-10 om 20:16. Reden: .
  #20  
Oud 29-11-10, 20:46
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Ten eerste, nee ik doe niet zoveel research, maar ik had 'm wel al gezocht in de App Store, en aangezien die daar niet instond dacht ik dat hij alleen verkrijgbaar was via Cydia. Sorry voor die 'misunderstanding' dan.
Ten tweede, ik ben zonder moeder opgegroeid, beetje respect daarvoor alsjeblieft, dus niet zomaar gaan zeggen dat ik m'n opvoeding niet gehad heb.
Ten derde, sinds wanneer is het illegaal om te reageren op nieuwe posts, omdat ik een beetje actief probeer mee te doen aan dit forum?
1) excuses aanvaard (misschien volgende keer een beetje op je "toon" letten?)
2) dit kan ik natuurlijk niet weten, de opmerking die ik maakte was om duidelijk te maken dat je onnadenkend reageerde maar mocht je hierdoor gekwetst zijn mijn oprechte excuses hiervoor. overigens, respect moet je verdienen en op basis van je eerdere opmerking kan/kon ik je dat dus niet geven, op mij kwam je eerdere post zeer denigrerend over, misschien verstandig om je posts objectief door te lezen alvorens op "reactie versturen" te klikken?

verder ben ik het volledig met je eens, dit forum is er niet om te ruzieen dus wat mij betreft is het hiermee afgedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Android lockscreen. iPhone 3G 3.1.3 flashingst Jailbreak apps en thema's 0 11-02-11 23:28
iPhone 1e gen.: iphone 2g android loch Guest-20240213112918 Unlock 0 05-01-11 08:52
iPhone: Android op iPhone - Verzameltopic The Unbelievable Jailbreak 2 06-06-10 12:53
android OS op iphone YBinnenweg Jailbreak apps en thema's 4 14-11-09 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.