iphone 2g android loch discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) he ik heb een iphone 2g met androidloch via cydia. Nu werkt mijn android loch niet meer alleen de onderste 3 balletjes worden wit en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2g android loch
he
ik heb een iphone 2g met androidloch via cydia. Nu werkt mijn android loch niet meer alleen de onderste 3 balletjes worden wit en kan ik gebruiken maar dit zijn niet de goede voor mijn slide. Nu ben ik in mn telefoon gekomen door hem te bellen, kwam ik erachter dat cydia het niet meer doet en ik het dus niet kan verwijderen kan mn telefoon wel in safety mode gebruiken iemand een idee hoe ik androidlock kan verwijderen? heb ifile en gehoord dat het hier wel mee zou moeten kunnen? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android lockscreen. iPhone 3G 3.1.3 | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 23:28 |
iPhone: Android al mogelijk op iPhone 4? | matsoft | Jailbreak | 21 | 30-11-10 10:32 |
Iphone crasht na android op cydia? | joppiejo | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-11-10 09:19 |
iPhone: Android op iPhone - Verzameltopic | The Unbelievable | Jailbreak | 2 | 06-06-10 12:53 |
android OS op iphone | YBinnenweg | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-11-09 19:09 |
|
|